Šišmišelini memoari

petak, 01.04.2005.

Vikend je pred vratima...

Danas sam se konektirala malo ranije nego ovih dana. Ljudi, ovo je zarazno! Jučer (bolje rečeno jutros) sam bila na blogu do 3. Rezultat toga su podočnjaci i još gore od toga - opća nesanica. Tako da sam spavala 4 sata. A onda ustala i idemo radit. Ne znam što mi to sve treba, dosađujem se 7 sati dnevno za minimalac, ustvari i gore od minimalca. I samo molim Boga da nitko ne uđe u butik da ne moram po stoti put slagat glupe majice. Super da je sutra vikend, pa ću se malo odmorit (Yupii! Radim samo 4 sata!). Ali ajde, neću se više žalit, nije uopće fora. Drugi tjedan ne radim pa ću se oporavit od ovakvog stanja. Od silnog gledanja u zid sam izgubila reflekse. Pola poznatih koje sam danas vidjela sam promašila, općenito loše pamtim face pa neki ljudi misle da sam umišljena jer ih ne pozdravim svaki put. Koristim ovu priliku da im se ispričam. Nego, pada mi nešto na pamet. Svaki dan prolazim pored jednog kafića preko puta kuće i svaki dan na terasi sjedi odred penzionera i bulji. Ma znam da se ne mogu takve stvari izbjeć i da zvučim naivnom pišući ovo, ali da nema onih cura (da, znam, zovemo ih sponzorušama) koje vise s takvim penzićima mislim da bi oni bili puno manje nadobudni. Nije mi to jasno, pa Hrvatska je puna mladih, zgodnih, pametnih komada, a one skakuću oko nekih ugaslih penzionera. Toliko o tome. Primjetila sam da mi ovo nije baš dan za pisanje, pa se trudim biti minimalno dosadna. Mislim da ću počet meditirat da se uvjerim da moram počet učit u ponedjeljak (ako nekim slučajem napišem u ponedjeljak da ipak nisam učila slobodno mi dajte virtualnu šamarčinu, možda me to osvijesti)! Moram još i do faksa svratit, nisam bila 2 tjedna, a možda i dulje. Idem tek toliko da ne zaboravim kako zgrada izgleda. Jedva čekam sutra izać van, a idem i u shopping tako da sam happy na kvadrat! Uglavnom, sutra neću pisat pa ću vam u nedjelju ispričat sve događaje, a nadam se da će ih bit! SVIMA VAM ŽELIM ODLIČAN PROVOD PREKO VIKENDA! VOLI VAS VAŠA ŠIŠMIŠELA! :))

- 22:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali