Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

nedjelja, 02.10.2005., 19:43

redizajn

A ? a?, ste vidli... u pičku materinu što je dobro...

Matrix, unix, linux , zelena slova, fscju, fiju, laseri ... maderfaker... a?

Nije đabe sirovina bespravno gradio ovih dana, izgradio sam blog ko bog!

Ja ovaki antitalent za dizajn i skoro pa slijep za boje... a vid šta sam složio!

Briketa i Žunić, it maj dast ! :-)

Nego... paaaa đeeee stee mi vi? Nismo se dugo čuli.
Nisam imo vremena usljed nestašice vremena.
Bio sam u nekim važnim odlukama glede i unatoč životne egzistencije... ovo ono...bla bla!
Pritisak skočio na 700 megaherca, 100 problema, odluke odluke... i onda mi sine: ma ko ga jebe... jebeš probleme, no sikiriki... ostavi ti Sirovino sve i uvati se bloga, to je ono što je istinski važno u životu...jebo pare.

I sad sam sretan ko malo prase u kaljuži (Brđo će znat o ćemu pričam)!

Nego, igram ovi dana Dum3...jeblo mater, što je strašno... skoro ko elien proti predatora. Igram onako sam u stanu , pogasio svjetla... nije mi svedno... malo malo pa neki kurac ispliva iz mraka... a šuljaju se jebli mater, uopce ih ne čuješ dok te ne počnu grebat po licu... pas mater.
E, al otkrio sam granate...hehehe... mamicu im, da vidiš kako lete po zraku.

Šta još ima novo? Čekaj da se sjetim... e da ... gotov Bar...yuuuhuuu, jupiii, tišč, tišč [sirovina puca pištoljom u zrak]!
Konačno... a i miljon kuna je odnio najnormalniji lik od njih.

Baš mi drago...

Šta sam još ćeo reć... da... ste vidli onu babu vešticu del Ponte... ijao... neda nam u evropu i bog! A možda je i u pravu. Prosječni rvat je sirovina poput mene... pa mi bi razjebali tu uniju dok kažeš evropske integracije. Vidiš vjesti u novinama: "Hrvatska ušla u punopravno članstvo evropske unije"... a sutradan "Njemačka objavila rat Francuskoj,a Britanija Švedskoj , zbog bespravne gradnje Hrvata u Austriji".

Ma treba njima svima zabranit pristup jadranu pa da vidiš kako će nas molit.... "pliz pliz kroejša... vi vil let gotovona fri, đast kam tu jurop, aur si iz tu drti tu svim, and šit iz flotin ol over, pliiiiiiz"...

Tako bi ja s njima!

Eto, lipi moji, čučemo se, ajte, javite se koji puta, nemoj da uvjek ja moram zvat na kavu! dont bi a strenđer!


Da se nisi usudio! - Tiskaj, tiskaj, ajmo sredina još malo...! - Prema linku


<< Arhiva >>