Fanzin Široka-Lištica

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
prvi i jedini širokobriješki fanzin, izlazi u sklopu west herzegowina festa (www.whfest.com) i kad se nakupi dovoljno materijala. Objavljivati ćemo informacije o kulturno-umjetničkim događanjima na području Širokog Brijega i Hercegovine, te podupirati mlade neafirmirane kreativce.

Širokobriješki Web
Siroki.com
Sirokibrig.com
Siroki.info
Whfest.com
Danifilma.com

Kontakt
E-mail: siroka-listica@net.hr

Blog mi bejbi
Dnevnik ulice
Odium
ERO
Enigma objekta

11.11.2004., četvrtak

Izašlo je Sunce :)











Čuđenje

čudiš se kad izvalim
neku glupost

kažeš nije tako

iako je to moja glupost
možda prvi pokušaj da se izrazim

ti me gledaš kao da sam neko izraslo drvo
(znaš da nisam čudo)
prijeteći svemu da se uništi

čudiš se svemu što je novo
izašlo iz mene

kao da je kuća
u kojoj stanujemo
arhitektura

e pa ubuduće
nemoj se čuditi

N.Klobučar

- 11:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>