sinner´s blog...

četvrtak, 19.06.2008.

T.B.F. - Osijek - jučer - preskupa cuga - vrućina

...kratki opis jučerašnjeg posjeta muškog dijela redakcije pojačanog sa tri koke zatvaranju Osječkog ljeta mladih.

enivej, nakon prejebavanja sa vremenom (hoće padat neće padat pada sipi ne pada sunce piči pa pada) yours truly se ipak odlučio za provjerenu kombinaciju odjevnih predmeta (trapke zbog džepova, majica na duge, šilterica) iako sam imao gadnu namjeru da se pojavim u koncertnom izdanju (kratke vojne, majica na kratke, ruksak).

i skuhao se putem (štedili smo gorivo pa nismo palili klimu u autu), pa sam u izazvao malu pomutnju u prometu kad sam se odlučio presvlačiti u C3 tijekom zavojitog dijela ceste prema susjednoj županiji, na ulazu u Osijek zapanjeno gledao u kamion koji stoji na semaforu a nema vozača (imao ga je. samo je iz meni nejasnih razloga upravljač bio na kontra tj. engleskoj strani a iz automobila parkiranog do kabine se vidi samo turirajuće teretno vozilo bez vozača...zapitao sam se pomalo za svoju percepciju stvarnosti...) i iscimao se u DGO kad sam vidio koliko se promjenio (gradi se nešto na mjestu tržnice).

vrijeme do konceta smo proveli u bezobrazno skupom pubu-koji-ima-tri-vrste-piva na Tvrđi i u potrazi za jebenom kutijom cigareta koje nisu " imamo u bircu samo Marlboro i Phillip Morris" te nakratko uživali u osječkim predgrupama (nisam siguran za osječku hip-hop scenu ali ako im je najjači predstavnik frajer koji blebeće nešto o tome kako ga je za nastup obukao Neven Ciganović i to je kao ironična fora i sprd onda...hmmm..pa baš i nije neka scena...)

i ulijeću carevi...trio sa žestokom potporom bas-bubanj-gitara (inače članovi pratećeg benda T.B.F.-a u Splitu svira u HC/metal bendu Essence i black/death bendu Koziak).

svirali su i "Je´n dva" i za kraj "ST stanje uma" u duuugoj desetminutnoj verziji sa nabijačkim jammom na kraju. i razvukli koncert na pristojna dva sata.

moj osobni highlight - "Heroyix". Čak sam se izvukao iz svog "I´m-thirty-i-don´t dance" načina praćenja koncerata i bogami čak i zaurlao koju onako muški na tekst ("..Nema snova, samo lova/otrovnija od otrova,šporka od šporkih poslova/a ekipa u kvartu pije pive,bez perspektive izvukli su krive karte/krivo vrime, krivo misto, obećanja-blagosranja/al nema više vizionara legionara, revolucionara /bolest gora od SARSA,u ime svoga Boga Marsa/sve ih je tribalo u ludare,umobolnice/prije nego sjebaše bolnice i tvornice/a ja bi samo tija radit,pošteno zaradit,imat nešto u banci,da me ne hrane starci život je bijedan,al se ne dan.....a mi smo stranci u vlastitoj zemlji zbog ljudskoga šljama Lipa naša silovana!)




(prošlogodišnji live, nije iz Osijeka,nije potpuna snimka)


uglavnom nakon koncerta smo posjetili friško otvoreni UFO i uz Dogo Argentino (koji su mi isto onoliko dosadni kao prvi put kad sam ih čuo prije desetak godina) i točeno Osječko (jer nije bilo ničeg drugog za pit!?) sam naletio na par ljudi koje nisam vidio jako dugo.
Ekipa s kojom sam dane provodio u lokalnim birtijama i na ovakvim festivalima i koncertima. pokupio sam brojeve i dobio ponudu za ljetovanje u Osijeku kod drage mi frendice (Sandra thanx. vidimo se čim dobijem godišnji. jebeš more to je pase...).

pokupili se i nazad u matičnu nam županiju. čim smo uletili u Vukovar, onako prekrasno pust u 1 ujutro, odmah me poklopio down.

nije "ST stanje uma" ali je tu negdje...

19.06.2008. u 11:26 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr