< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Me, Myself & I...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
___________________________________



NEŠTO O MENI...

Dvadeset godina prevalila u četvrtom mjesecu, Ovan po horoskopu, Bik u podznaku, Riječanka, uspješno završavam drugu godinu na Učiteljskom fakultetu, draga, vesela, nasmijana, ovisna o životu, prijateljima, ljubavi, malim stvarima... optimistična.

__________________________________



O MOM BLOGU:

Rekla bih da su to više tekstovi nalik kolumnama. Moja razmišljanja, moji stavovi, pozitivna i negativna iskustva iz kojih sam izvukla pouke i želim ih podijeliti s vama...
______________________________










DEAREST:
amazing diva
aries
cipher
e-storm
fallenhero
goddessofinsomnia
griffith
jelči
krvava meri
×ladyCapricorn×
lenči
lost withouth you...
mat
mateich
meri
moja mala arica
neni_iz_bajke
robbieca
ups,aj didit agejn
sannela
santea
vonchy



I will always love you

___________________________________

MENI NAJDRAŽI CITATI:

"Ništa tako močno, tako snažno ne otkriva čovjekovu narav kao smijeh"

Goethe




"Strah ima miris, baš kao i ljubav"

Margaret Atwood




"Malo dobrote čovjeka prema čovjeku više vrijedi nego silna ljubav prema čovječanstvu."

Dellen




"Nije me potreslo to što si me slagao, već to što ti više ne vjerujem"

Nietzsche




"Bog je znao što radi kada me stvorio punijom!"

Drew Barrymore




"Ljubav je davanje, ali ne i očekivanje da ti bude uzvraćena"

Toše Proeski




"If you can imagine it, you can achieve it. If you can dream it, you can become it."

William Arthur Ward


_________________________________



I love you

Fly away

Cry




__________________________________

SLIKICE :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedna moja umjetnička...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja, jadna ničeg svjesna...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Braco i ja :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja mala ljubav :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luda Tea...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i ja... :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelči i ja... :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah... I meni nekako dosadno u životu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea i ja :D



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Braco i ja... :P



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Seka i ja... :D



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja mala Anamarijica sa par mjeseci :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivanica i ja :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i ja ;)

TEXTOVI


Mika - Love Today lyrics




Happy Endings Lyrics




Still In Love (kissing You) Lyrics



Mika - Grace Kelly lyrics




Beyonce - Listen lyrics




Daddy Lyrics



Beyonce - Irreplaceable lyrics




Dangerously In Love 2 Lyrics




Stand By Me Lyrics




Coldplay Lyrics




Unbelievable Lyrics




The Miseducation Of Lauryn Hill Lyrics




The World's Greatest Lyrics

petak, 13.07.2007.

NEKI NOVI KLINCI…



Znate onaj osjećaj koji vas obuzme kada prolazite pored «vašeg» mjesta? U vašem se pogledu uperenom u to mjesto, u trenu isprepletu razno razni likovi nakupljani godinama iskustava, druženja, smijeha, plača… Ukratko, to je mjesto obilježilo vas. Vašu mladost, vašu zaigranost, želju za avanturom, nečim novim. No, odjednom shvatite da ste to mjesto prerasli. Nesvjesno, od svega ste se udaljili. Staro zamijenili novim. A sada, sada su tu neki novi klinci. Klinci na kojima ostaje budućnost, klinci koji su ogledalo nas samih, klinci željni promjena. Baš kao što smo svi mi bili uvjereni da smo drugačiji, da nam nitko ništa ne može, da možemo promijeniti svijet…

Zanimljivo je kako se s godinama mijenjamo mi, ali ta mjesta uvijek ostaju neizmijenjena, nepokvarena. Ista. A sam pogled na to mjesto budi u nama onu osobu koja je nekad postojala. Doduše, i danas postoji, ali se ne prepoznaje. Ne u tom svijetlu. I čudan osjećaj ostavi u nama kada pogledamo da sada to isto mjesto veseli novu generaciju. A sam pogled na te neke «nove klince» u nama budi pitanje koliko je to mjesto generacija ispratilo…

Cijenim uspomene. Što dobre, što loše. Ali ne materijalne uspomene, već sentimentalne. Volim osjećaj naviranja sjećanja dok prolazim gradom. I fascinira me činjenica da svaki čovjek ima svoj doživljaj određenog mjesta zbog određenog iskustva.

Često se sjetim mog djetinjstva. I «naše» ulice. Uvijek smo se dijelili na «male» i «velike». A onda se sa srednjom školom sve to raspadne. Ostaneš dobar s nekim ljudima, ali nema više zajedničkih gluposti 15-ak klinaca koji nikako ne žele otići doma sa sumrakom. A sa svakim odlaskom na spavanje već se smišljaju nove ludorije kojima bismo maltretirali susjede svojom drekom i galamom.

Sada svako malo prolazim «našom» ulicom. I rastužuje me činjenica da više nikog ne znam. Jer se uvijek nadam da će naići netko poznat. No poznatih nema. Eventualno oni najmlađi koji su sada već u završnoj fazi «velikih». A sam pogled na njih tjera te da se zamisliš. Zar je moguće da smo tako brzo odrasli? Zar je moguće da smo već svi odrasli? Vrijeme leti. Prebrzo…

Obožavam moj grad. Grad Rijeku. Što zbog mora, što zbog sjećanja. Sjećanja na prve ljubavi, tajna mjesta, prve kave, prve izlaske… Svaka ulica ima svoju priču. Moju priču. Našu priču. Priču uspomena. A to je dragocjeno. Jer shvatiš da si ipak nešto prošao u životu. Lutajući «tim» praznim ulicama sjećanja shvatiš da i nisi sam. Jer su tu neki novi klinci, klinci koji su ti tako blizu, a tako daleko… Treba ih samo znati prepoznati.



| - 21:28 - ...kiss my broken heart.... (10) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.