< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Me, Myself & I...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
___________________________________



NEŠTO O MENI...

Dvadeset godina prevalila u četvrtom mjesecu, Ovan po horoskopu, Bik u podznaku, Riječanka, uspješno završavam drugu godinu na Učiteljskom fakultetu, draga, vesela, nasmijana, ovisna o životu, prijateljima, ljubavi, malim stvarima... optimistična.

__________________________________



O MOM BLOGU:

Rekla bih da su to više tekstovi nalik kolumnama. Moja razmišljanja, moji stavovi, pozitivna i negativna iskustva iz kojih sam izvukla pouke i želim ih podijeliti s vama...
______________________________










DEAREST:
amazing diva
aries
cipher
e-storm
fallenhero
goddessofinsomnia
griffith
jelči
krvava meri
×ladyCapricorn×
lenči
lost withouth you...
mat
mateich
meri
moja mala arica
neni_iz_bajke
robbieca
ups,aj didit agejn
sannela
santea
vonchy



I will always love you

___________________________________

MENI NAJDRAŽI CITATI:

"Ništa tako močno, tako snažno ne otkriva čovjekovu narav kao smijeh"

Goethe




"Strah ima miris, baš kao i ljubav"

Margaret Atwood




"Malo dobrote čovjeka prema čovjeku više vrijedi nego silna ljubav prema čovječanstvu."

Dellen




"Nije me potreslo to što si me slagao, već to što ti više ne vjerujem"

Nietzsche




"Bog je znao što radi kada me stvorio punijom!"

Drew Barrymore




"Ljubav je davanje, ali ne i očekivanje da ti bude uzvraćena"

Toše Proeski




"If you can imagine it, you can achieve it. If you can dream it, you can become it."

William Arthur Ward


_________________________________



I love you

Fly away

Cry




__________________________________

SLIKICE :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedna moja umjetnička...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja, jadna ničeg svjesna...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Braco i ja :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja mala ljubav :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luda Tea...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i ja... :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelči i ja... :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah... I meni nekako dosadno u životu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea i ja :D



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Braco i ja... :P



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Seka i ja... :D



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja mala Anamarijica sa par mjeseci :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivanica i ja :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i ja ;)

TEXTOVI


Mika - Love Today lyrics




Happy Endings Lyrics




Still In Love (kissing You) Lyrics



Mika - Grace Kelly lyrics




Beyonce - Listen lyrics




Daddy Lyrics



Beyonce - Irreplaceable lyrics




Dangerously In Love 2 Lyrics




Stand By Me Lyrics




Coldplay Lyrics




Unbelievable Lyrics




The Miseducation Of Lauryn Hill Lyrics




The World's Greatest Lyrics

subota, 31.03.2007.

SVIMA ONIMA KOJI OVO JOS NE ZNAJU!

Scream

Ovaj sam tekst dobila na mail i zgrozila se... Sad vas puštam na milost i ne milost ovog "činjeničnog stanja". Vjerujte, ne ćete ostati ravnodušni...

"Dakle, kolegica prevoditeljica bila u Bruxellesu s predstavnicima Vindije, Sirele i Lure. Išli su tamo kako bi vidjeli na koji se način moraju u proizvodnji mliječnih proizvoda prilagoditi standardima EU-a. Uglavnom, ona je slušala kako se rade ti sirevi i mlijeka i meso kod nas u HR (sve je legalno, na žalost) - muka joj je bila nekoliko dana.... Idemo po redu: S i r e v i nemaju grama mlijeka u sebi, potpuno su umjetna tvorevina. Kad bi bili prava, onda bi koštali deset puta skuplje, a mlijeko, da je mlijeko, bi koštalo 20 kn. Naime, mlijeka krave skoro da vidjele nisu. S tim da ih pumpaju steroidima i antibioticima, izbjeljivačima, umjetnim vitaminima,... Za djecu su ti proizvodi VRLO opasni. Isto i voćni jogurti koji imaju toliko šećera da djeci definitivno povečavaju agresivnost. Drugim riječima, marketinški trikovi s mlijekom i kalcijem (ima puno boljih izvora kalcija od mlijeka - to je čisti mljekarski lobi) su nas naveli na to bespotrebno i ŠTETNO ispijanje mlijeka. Ono odrasloj osobi UOPĆE ne treba, pogotovo ženama. Sve važi i za kisele mliječne proizvode, posebno LGG koji su zaista bakterije koje se dobivaju uzgojem kulture bakterija od mrtvaca - kako ljudi, tako i krava (dobro ste pročitali, m r t v a c a). Mlijeko koje se koristi za proizvodnju tih stvari se uvozi, nije naše. S o j i n o mlijeko kao zamjena je bolje, ali budući da se ne može (ili moze, ali teško) provjeriti je li ta soja GMO ili nije, bolje i to izbjegavati. Glede s a l a m a, p a s t e t a - NEMAJU mesa u sebi. Zato i jest ČAJNA kobasa, recimo. Da bi bila mesna, mora imati barem 20% mesa, a i to je rijetkost. Sve se opet napucava steroidima. Krave koje se uzgajaju za telad koja će se klati daju bolje mlijeko, ali ne prodaje se nama to mlijeko, nego ono lošije (dakle, telici dobivaju bolje). Dok, recimo, u Japanu se uzgajaju krave na poseban način: posebni travnjaci, sve organski uzgojeno, krave imaju masažere, idu na pašu, prije klanja ih se uspava jer inače, ako se životinja zakolje, ona je u stresu, i taj adrenalin se prenosi na meso koje ljudi jedu... M e g g l e bi trebalo izbjegavati jer dolazi iz Poljske, pa nije sigurno je li ozračeno ili nije. I tako dalje, i tako dalje...


Jasminka Franc

Ravnateljstvo za trzisnu i strukturnu potporu u poljoprivredi Odjel za informiranje i EU odnose tel. 00385 1 600 27 43

e-mail:
jasminka.franc@mps.hr"



| - 15:00 - ...kiss my broken heart.... (21) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.