< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Sum music

I luvcerek Evanessence, Panic! at the disco, Tokio Hotel and Green Day cause they're really fantastic, they're makin real gr8 music....thumbup




obavezno kliknite na ovo:
vampiri

Linkz

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Amela dis gurl is so kwl....thumbup
Tena real good friend of mine..thumbup
Smokva my cool friend Marijana, gr8 gurl thumbup
Christy she's totaly sweet n so is dis blog thumbup
girls TrEENaest also nice blog thumbup
my friendfunny guy thumbup
also a friendhe's a freak thumbup
Robin....funny thumbup
Fićo luđak =) kolarecthumbup

OK I think dat's all

More bullsh*t

Counters
Counters









MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


blog layouts


blog layouts


MySpace Layouts


srijeda, 26.09.2007.

Im not o-fuckin-kay!!!!

Di ste ljudofi.... kao šta vidite po fukin naslofu, nije sve baš divno i krasno kako se čini....ovaj fuckin dan mi je bio pomalo odvratan.... strava...., al nema veze, to nije tema današnjeg fuckin posta.... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj novi post bit će o fuckin dečkima....
evo ovako, baš sam pričala s jednom prijom, i složile smo se da su dečki prilično šugavi. Ne svi. Zašto?

-Dečki NE RAZUMIJU riječ “ne”
-Dečki su opsjednuti seksom
-Oni jednostavno ne mogu a da se ne prave važni jedni pred drugima, i pred curama
-Paris Hilton im je lijepa headbang rolleyes lud
-Uvijek se ko fol “slučajno” prime za tvoje dupe ili tako nešto
-Prilično su umišljeni
-Pričaju svoje intimnjake POD NASTAVOM dok ti sjediš kraj njih i pitaš se oće li ikad ušutit, il ćeš morat tražit profu da te premjesti!!!

sad nešto opširnije....

Glupo mi je recimo, šta neki dečki te pitaju tri-četiri puta za furanje i već ti je zlo od njih, pa nije baš ugodno odbit nekog 4 puta?! I onda, nakon šta ih odbiješ, i dalje se ponašaju kao da si njihova cura....
Onda, kad si s nekim, pa prekinete, dečko se uvijek ponaša
a) kao da ne zna ko si
b) pravi se važan pred frendovima tako da te vrijeđa
uglavnom nešto od toga.

Ide mi isto na nerve kad neko prekine s tobom iz potpuno suludih razloga, i onda traži da budete prijatelji. To ne ide! Onaj ko je ostavljen bira oćete li bit frendovi il ne.

Kad te najbolji frend, s kojim se družiš već duuuuugo, pita za furanje ili ti uvali jezik i onda očekuje smirenu reakciju. NE IDE!

Ili neki dečko koji se druži s tobom, i jako lijepo pričate i sve i onda nakon 7 GODINA saznaš da se druži s tobom “jer imaš dobru guzu i noge”!!!!!!!

sve sam to proživjela, i ne hvala, nikad više, dečki su tako ljigavi, od njih ne možeš očekivat ozbiljnu vezu.
zato ja više ne očekujem. Ja se samo družim sa svojim prijateljima cerek i prijateljicama cerek i više se neću upuštat u nikakve veze. Za mene samo flert, ako baš moram birat, hvala na pitanju.

BTW, da mi se ne uvrijede moji frendovi koji ovo actualy čitaju.... nema veze s njima, vas sve puuuuuuno volim jer, koliko god da ste ludi, vi ste mi velika podrška u životu. Hvala vam puno ljudi.

VEEEEEEEEELiKi KiSS mom razredu i mojim naj frendicama Spider, Amlja i Barbie, koja momentalno proživljava pakao tuzan, Barbie sretno, i nemoj mi se srušit ko ja. smijeh

|Komentiraj 8| Printaj| #|

nedjelja, 16.09.2007.

Ella, ella ay ay ay....hahahaha

Ćao ljudi!!!! di ste mi? Kako steeeeee?? Ispričavam se šta dugo nisam pisala, al evo, iskupljujem se!!!!
Kao šta svi znate, počela je škola... pa novi rasporedi, više sati, novi profači, zadaće, referati....opet isto sranje....
Uglavnom, ljudi moji, ja sam danas bila u Čatežu (ljeto nam se vratilouououou sretan). Bili smo od 10:00 do 18:30, dakle nešto više od 8 SATI!!!
Bilo je suppač, al me malo izdeprimiralo što sam se iz dugih rukava morala presvuć u kupaći (makar su bazeni 30 celzijevaca) i na taj način pokazat sve ožiljke koje sam skrivala cijelo ljeto i onda sad.... I još sam (glupača) napisala na ruci jedno ime, ime jednog malog, al to sad nije bitno, dakle, 8 fuckin sati sam ja morala skrivat te fuckin ožiljke, jer kad bi to moja majka vidila, brijem da bi umrla od šoka.... a možda bi samo uslijedilo još jedno od onih predavanje tipa : “pa jesi li ti svjesna šta ti se moglo dogodit?? Mogla si pokupit neku boleštinu, mogla si iskrvarit, mogla si bla bla bla bla bla bla bla blablablablablablablabla” KO DA ME BRIGA!!!!! Mislim da se malo previše brine za mene, kao da imam 4 godine! Npr, jučer (subota) bila sam u muzičkoj od 8:30 do 12:45, i onda opet od 15:50 do 18:20.... I dođe mi mama : “ Šta ćeš nosit za jest?” ja, ništa, doručkovala sam. I onda opet ono : kako, molim? šta je tebi, bit ćeš 5 sati u koli i nećeš niš jest????
Mislim, iako bi ja nakon tog doručka mogla povraćati još 10 dana, al nea veze, ja sam jednostavno MORALA nosit ta 2fuckin sendviča u fuckin muzičku, jer mame znaju najbolje.... (naravno da nisam pojela)
A opet, s druge strane, kad se radi o ogdovornosti :“ Pa nisi više tako mala, moraš to, to, to, to i to” i šta sad ja da njoj kažem????
E, a tata je već druga priča....on pak sve pusti, uopće ga nije briga, da ja recimo izađem van u 6 ujutro i vratim se drugo jutro u 3, on bi samo mirnim glasom pitao “di si bila”, ja bi rekla vani, a on “OK.”
Ko je tu lud????? Oni, naravno.... al kako da ja to dokažem, pogotovo njima, kad me ne slušaju?? recimo ja mami pričam pola sata, ona ne sluša, onda ubacim koju psovku, tek toliko da je trgnem, al ništa....pa jebate patak....
Ae ništa ljudi, skoro ću vam pisat, idem spavat jer me boli glava od sunca.... kizza, i ostavite mi komentara!!!

|Komentiraj 35| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.