petak, 24.04.2009.

Muza će doći

Već dugo ništa napisala nisam
muze su zaspale i tiho je sve
samo negdje u dnu srca
osjećam nježne treptaje.
Ako je ljubav ono
što moju muzu koči
čvrsto ću zgrabiti tu sreću
i muza će poslije sama doći.
Uživat ću u ljubavi
nizati poljupce umjesto riječi
jer ljubav je sreća najveća,
a poezija je tu da dušu lijeći.

- 09:10 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.04.2009.

Malo sam ljuta

Već sam pomalo ljuta Dragane
jer o tebi još nisam napisala stih
a moja prijateljica te hvali
kako si čovjek staložen i tih
Znam da mnogo radiš
brineš za tvrtku i djecu
i kako radnicima isplatiti plaću
svakoga prvog u mjesecu
Sjetim se često tebe
i nježnog ti osmjeha na licu
sigurna sam tog trena
kako misliš na svoju Zlaticu
Još dugo sreću ti želim
uz nju i vašu dječicu
a ja ću jednom valjda
i o tebi složiti pjesmicu

- 08:32 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Sebi

Ti ludi pjesnik
i dalje budi
mada te uvijek
ne razumiju ljudi.
Tužnima ti si
svjetlo u mraku
jer želiš obrisati
suzu im svaku.
Jednog će dana
ljudi spoznati
što nježnim stihovima
poručuješ ti

- 08:20 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Čavrljanje

Prijateljice moja draga
iako nemaš slobodnog vremena
ja bih, ipak, tako rado
s tobom malo čavrljala.
Ma, nemam ja nikakvih novosti
po starom je ovdje sve
ali baš bih sada voljela
s tobom razmijeniti riječ-dvije.
I kad smo jako daleko
povezane smo mislima;
znam kako bi me ti nazvala
samo kad bi imala vremena.

- 07:34 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.04.2009.

Sretan Uskrs

SRETAN I BLAGOSLOVLJEN USKRS
svim ljudima dobre volje
neka mir u svijetu vlada
pa da svima bude bolje

topli dom nek' svatko ima
i obitelj što ga voli
tuga neka dalje bježi
sa sobom odnosi boli

u srcu i duši svojoj
samo radost osjećajte
toplu ruku pomoćnicu
svakom u potrebi dajte


- 01:00 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

pjesmu, radost, smijeh i stihove,
tugu, bol, suze i krikove,
uvijek ćeš u kompletu dobiti-
to se neće nikada promijeniti

Hrabrost i nada

Čuvajte svoj život i borite se
za svoje ideale, jer samo dok
smo živi postoji mogućnost da
nam se želje ostvare

cijenite sebe, ali ne podcjenjujte druge
i ne vjerujte slatkorječivim tipovima

Linkovi

Blog.hr
http://v-majer.bloger.index.hr/
pjesmadusemoje.blog.hr
zorislav-pjesnik.blog.hr
pjesnici.blog.hr
društvo pjesnika Antun Ivanošić, Osijek