blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

srijeda, 28.02.2007.

Pušenje marihuane povećava rizik od shizofernije

U nedostatku inspiracije morala sam ipak nešto smisliti i za ovaj dosadni "web" jer je stvarno došlo vrijeme da nešto novo napišem... Pa evo...rolleyesyeswink

Intenzivno "uživanje" u marihuani može povećati rizik od shizofrenije (teške mentalne bolesti koje karakteriziraju poremećaji u razmišljanju, emocionalnim reakcijama i ponašanju) kod tinejdžera koji imaju predispoziciju za tu bolest.
Znanstvenici medicinskog fakulteta Albert Einstein, u New Yorku, otkrili su zabrinjavajuće sličnosti između mozgova shizofrenih tinejdžera i korisnika marihuane tinejdžerske dobi. Koristeći sofisticirane metode prikazivanja mozga i njegove aktivnosti, znanstvenici su obratili pažnju na dio mozga povezan s jezikom i slušanjem, koji je u kasnoj adolescenciji još uvijek u razvoju. Snimke mozga pokazale su jednake abnormalnosti i kod shizofrenih tinejdžera i kod njihovih vršnjaka koji uživaju u marihuani, ali ne i kod skupine zdravih tinejdžera. Saznali su da korištenje marihuane mijenja dio mozga u razvoju, isto ono područje koje je oštećeno u mozgovima shizofrenih osoba. Zaključak je da pušenje marihuane tijekom adolescencije prekida sazrijevanje mozga i oštećuje područja koja su u razvoju.

Shizofrenija pogađa gotovo jedan posto stanovništva svijeta. Bolest prati čitav niz raznolikih simptoma, od povlačenja u sebe, pa do halucinacija.

(Meni mozak nikada ni nije počeo sazrijevat jer ga ni nemam pa za mene to ne vrijedi, ali svejedno, ne konzumiram travu... To ću s nekih 70 počet.... Onak uništavat se totalno... Jeah!!)
Pozdrafffffić svima koji ste morali ovaj dosadni post čitat.... Nadam se da ću se sljedeći put sjetit nečeg boljeg... Nemam baš inspracije zadnjih dana... POZZ!!mahmah

- 00:02 - Komentari (24) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.02.2007.

Here I am.... Still.....

Evo i mene konačno nakon duuugo vremena... Već 6 tjedana (sutra punih) ne idem u školu i ne vjerujem da ću još tako skoro.. (Upsić.... Znam se ja skršit, jel da??) Još sam malo jako glupa... Ne pamtim hrpu stvari... Zaboravljam iz dana u dan što se događa oko mene, gdje sam išla, koga sam vidjela.... I tak... A sve, u skraćenoj verziji... Konačno sam se malo skupila na hrpu (ali samo malo) pa sam našla vremena i za jedan postek novi.... I krenula pisat... naughtynaughtythumbup

NOVA "PROPAST", U AMERICI OTVORENA ŠKOLA ZA VJEŠTICE

U ilinoiškom gradu Hoopestonu otvorena je prva prava američka škola za vještice. Iza sebe ima već pet godina rada, ali na internetu. Trenutačno ima 120.000 studenata, a svaki dan prijavi se od 30 do 50 novih polaznika. Škola je zasnovana na učenju Wicce, neopoganskoj religiji, ali za sebe kažu i da su kombinacija new agea i hipija. Studenti su svaki mjesec na internetu polagali jedan ispit, a učili su keltsku i druidsku povijest te kristalnu i draguljarnu magiju.
Gradić Hoopestone, koji ima 6000 stanovnika, u velikom je strahu od toga da bi uskoro mogao postati pravo pogansko naselje. Od 2003. godine, kad je direktor škole Ed Hubbard zatražio dozvolu za preseljenje, stanovnici su potpisivali peticije i prosvjedovali, ali uzalud. U SAD-u trenutačno ima 134. 000 pripadnika ove "vjere".

To bi bilo to od mene... Idem ja pajkit, glava me buba opet jako... Pusek svima... mahmah

- 22:20 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout