26.07.2007., četvrtak

(Nya) Smrt Arthura




-Zar to nije smiješno. Prvo sam ubio tvog unuka malog Christiana, prljavog izroda, a zatim tvoju voljenu kćer Anitu.- kaže uz ushićeni izraz na licu dok je gledao Arthurovo snažno lice.
- Reci mi, želiš li znati kako je vrištala kad sam joj odrezao jedan po jedan prst na rukama, kako je molila da poštedim Gabriela. To nisam mogao dopustiti, da misli da je on živ zato što me je zamolila. Kako je krv tekla kroz ranu na njezinom nježnom trbuhu na moje ruke i mač koji joj je ubio sina. Oh… nikad prije nisam osjetio takvo uzbuđenje, imati u rukama život tvoje kćeri, gledati kako joj život napušta zelene oči i…- rekao je uz luđački pogled, a zatim se smirio i pogledao u Arthura koji ga je promatrao s mržnjom u očima.
- A sada imam tebe. Moj cilj, sve otkad sam načuo da su te neki ljudi vidjeli živog u Uphillu. Tebe i… tvoje unuke.-
Arthur je problijedio do kraja i uplašeno otvorio oči. Pokušao se pomaknuti, ali nije mogao. Lavrence se nasmijao.
-Kako si jadan Arthure. I samo da znaš…- kaže i osovi se ponosno na noge.
-Naći ću taj prsten, makar morao pobiti sve koje znaš. Pardon, što ja to govorim. Koje si poznavao.- šapne mu na uho, a zatim ponovo primi svoj mač u ruke. Rastvori manično sive oči i zamahne prema vratu. Arthurove oči su se uplašeno raširile. Alice zatvori oči.
Na trenutak Lavrence zastane kao da se ništa nije dogodila, ali zatim Alice ugleda kako se Arthurova glava odvaja od tijela. Ona se jezivo skotrlja na zemlju pred Lavrencove noge. On je prezirno gurne i Alice ugleda smrznuto uplašeno lice svoga djeda. Bio je mrtav.


Dio predzadnjeg odlomka Tajne Hearthsmeadea



<< Arhiva >>

0