daysleeper https://blog.dnevnik.hr/sillmarill

ponedjeljak, 15.09.2008.

Sillmarill

Pozdrav,

Evo za one koji ne znaju, a zanima ih, zašto je adresa mog bloga takva kakva je.

Motiv je preuzet iz djela najboljeg pisca fantazija svih vremena J.R.R. Tolkiena. Prvi put sam u životu dospio u dodir s njime na istom trajektu s kojeg sada pišem ovaj post.
Putovali smo na Mljet kao i obično svakog ljeta, a sestra Delphina je kao i obično sa sobom potezala neku knjižurinu. Ja sam kao i obično lutao po palubi zagledan negdje u more.
Ja sam sanjar. Uvijek sam bio i mislim da ću uvijek i biti. Lakše je živjeti kao sanjar. I kao vječni optimist.

Sišao sam u salon i sestra je taman odložila knjigu. Pogledao sam korice i sprdao je malo (kao i uvijek do tada) kakvo smeće sada čita (ja sam mrzio i čitanje i lektire). Rekla mi je da pogledam, da je to drugi nastavak trilogije (bah, imaju tri takve??? ko to normalan može progutati) ali da prelistam pa vidim o čemu se tu radi. I ajde, uzeo sam knjigu i pročitao prvu stranicu, pa drugu, i dok smo došli do Mljeta bio sam negdje na pola knjige od preko 400 stranica. I ljubav je rođena. Uvijek ću žaliti što mi je u ruke prvo dospjelo "dvije kule" umjesto prstenove družine. Nakon toga, pročitao sam sve. Pa kad sam došao do kraja, pročitao sam ponovno. Pa još nekoliko puta iza toga opet sve ispočetka (nije zajebancija, 100 % sam iskren) . Pa sam pogledao film. Pa sam opet čitao. Nakon toga sam čitao sve romane od Wilbura Smitha, pa onda opet sve po redu, od Silmariliona do nedovršenih pripovijetki i Berenove djece. Sve, sve sam pročitao, sve imam u vlastitoj kolekciji i sve čitam iznova barem dva puta godišnje. I uvijek se iznova divim Tolkienu i svijetu fantazije s toliko detalja da ih valjda ni u stvarnom svijetu nema toliko.

Silmarile je napravio jedan plemeniti vilenjak, a oteo ih je zli morgoth (jedan od odmetnutih bogova) i stavio ih u svoju krunu. Bili su ponos vilenjaka. Jedan silmaril je Morgothu oteo Beren jednoruki, smrtnik, kao plaću za ruku Luthien, kćer vilenjačkog kralja.
Neću više pričati o tome. Sada znate što je silmaril.

Nakon toga je došao i World of warcraft, i jedan od blood elf paladina s imenom Sillmarill, naširoko poznat po Genjuros serveru, i još mnogo mnogo knjiga fantazije održavajući u meni ono što sam oduvijek volio najviše. Dječju sposobnost da bilo gdje i bilo kada u bilo kako zajebanim situacijama mogu otići negdje gdje je jasna granica između dobra i zla, i gdje donošenje važnih odluka ne otvara dileme.

Mislite li da je loše biti sanjar? Mislite li da u svijetu odraslih nema mjesta fantaziji? Razmislite malo...

15.09.2008. u 17:08 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2013 (1)
Rujan 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Lipanj 2006 (3)

Opis bloga

stvari kako ih ja vidim, nekad satirično, nekad ironično...nerijetko i realno...

Linkovi

Blog.hr
Kenova.biz forum
Monitor.hr
Kingsofchaos
Hattrick

stihovi

..pa vidiš, netko to od gore vidi sve, postavi na svoje mjesto, svako dobro, a zlo još prije, sve vide oči sudbine...

zato sto mi nabaci osmijeh koji ni nagluplji idioti ne mogu zamraciti,
zato sto ima ono nesto da me pokrene naprijed,
zato sto je volim
E bas zato mokra trava