daysleeper https://blog.dnevnik.hr/sillmarill

ponedjeljak, 16.04.2007.

o poslu malo

Evo nakon dvije godine opet na raskršću...

Mijenja se, posao, ljudi, sve se mijenja, samo mi se čini da se ovaj put nisam ja voljan promijeniti. Ili sam se previše promijenio, ovisi kako se uzme. Svejedno, sit sam. A gladan. Gladan sam neke pozitivne promjene.
Ovako stoje stvari.
Zaposlio sam se prije dvije godine.
Imao sam zadatak.
Servis. I samo servis. I određenu plaću koja nije bogznašto, recimo samo da debelo kaskam za plaćom prosječnog konobara koji mi donese kavu u kafiću.
Onda, uz taj servis, došlo je nekako da treba pomoći kolegama u prodaji, jer posla je bilo sve više. Plaća je, uzgred budi rečeno, ostala ista.
Potom slijedi , o dobri Bože, promaknuće. Postajem voditelj. Uz prodaju i servis koji ostaju na meni, preuzimam cjelokupni posao voditelja sa svim radostima koje on donosi. I, slijedi moja prva povišica. Ako kažem nešto malo manje od 15 % neki od Vas bi mogli pomisliti da nisam loše prošao. Uzmite u obzir molim onog konobara s početka priče.
I nakon dvije godine evo me tu gdje sam sad.
Porast prodaje, servisa, i posla općenito se više ne broji ni kvartalno, ni mjesečno, nego dnevno.
Ali plaća, ne, ne plaća. Ostala je još uvijek manja od konobara iz uvoda.
Još ako uzmemo u obzir da je njegova skočila dva puta, recimo da sam sada negdje u rangu sobarice u nekom 3-zvjezdanom hotelu.
Neću sada naklapati o odgovornostima i zadacima, mislim da nam je svima puna kapa više svih tih priča jer manje više svi prolazimo kroz iste pizdarije.
Čudno je to kako ljudi zaboravljaju u poslu faktor čovjeka. I čudno je kako ne shvaćaju da bi moj odlazak koštao jako puno.
Zašto se ne može shvatiti da mojim odlaskom gubiš ne jednog, nego tri čovjeka, a da ti nitko normalan neće raditi sve ovo što ja radim. Niti će htjeti, a niti će moći.
Faktor čovjek, najbitnija karika u lancu. Bilo kojem lancu.
A daj misli malo na tog jebenog čovjeka. Ili misli i za sebe i za njega.
Još nešto želim istaknuti, na razgovoru za eventualni novi posao (niste valjda mislili da su ovo što sada pišem pusta naklapanja), stekao sam dojam da mi čovjek jednostavno nije povjerovao kada sam mu rekao što sve trenutno radim sada.
I sada kada gledam, ne vjerujem sam sebi šta sve ja stižem.
Ali ne, ne kukam...
Malo sam ljut,
jebiga

16.04.2007. u 17:53 • 6 KomentaraPrint#^

utorak, 10.04.2007.

(G) RINTAM

Evo narode, udri brigu na veselje...samo uzmite u obzir da čak i ovakvi genijalci nakon nekog vremena dosade...


Jel imate boju za printer?
- Imamo, za koji model printera?
Pa... za mali jedan!

Imate Benq projektore?
- Da, mi smo ovlašteni distributer Benq proizvoda.
A ako je firma to se može kupit bez PDV-a?

Jel' ima kod vas najlonskih stolnjaka?

Dobar dan, jel prodajete vi kvake za vrata?

Nedjelja 05.03. 14:15 ja na bolovanju ali svejedno došao na posao srediti blagajnički,
kad zvoni telefon zove me s mog kučnog broja javlja mi se mati i kaže da me treba neki
gospar (vraga gospar ubit ću ga ako ga više vidim)
javi mi se kupac koji je imao nekih problema s televizijom pa ja budala mu išao doma pomoći
(pa ti budi dobar i pojedi govno)
da je on kupio aparat nedavno u nas i da nema flash kartice pa je on mislio da nije problem
ako on dođe u mene doma....
Ma šta nije problem idiot jedan glupi, osnovno pravilo;
NA POSLU BUDI ULJUDAN I NAJSTOJ DATI MAKSIMUM OD SEBE ALI PRIVATNO
NE DAJ DA TE PEGLAJU JER UVIJEK IMA PACIJENATA!!! (Ilija)

Nakon poduže priče o prijenosnim računalima kupac upita...
Jel mi možete objasnit razliku tog celerona i pentiuma4.....
Može, bla bla bla bla... ok..-.
Kupac na kraju pita.....
A jel taj pentium4 radi bešumno?

Na telefon... Dobar dan, ja sam kod vas kupila memory key i sad... zanima me kako se
provuče trakica za nosit ga, jel postoji neki sofisticirani način ili tako nešto... (žena od cca. 40 god.)

Jel prodajete ono malo za po stolu kupit mrvice?
(mislili su na usisavač.... stariji su ljudi pa nije za zamjerit)

Kupac zove na telefon da uz notebook nije dobio nikakve kablove ni cd-ove,
nakon telefonske konzultacije s kolegom radi provjere, kazem kupcu da nije moguce,
jer je sve u kutiji od notebooka, ovaj kaze "A u kutiji, nisam ja ni gledao u kutiju..."

Zovem na telefon u susjednu trgovinu da provjerim dali imaju na stanju XD picture card,
i nakon pitanja "Imate li XD kartica?" dobijem odgovor "Što ste rekli, tko zove?" ,
ja kažem "trebam XD karticu" i prodavačica ode tražiti po trgovini, vrati se na telefon
nakon dvije minute, i kaže "Nemamo Xd, ali imamo neke druge, a vi biste baš htjeli XD?". - nevjerovatno...

Dolazi kupac i pita kakvih imamo kućišta i da bi on najjeftinije... ok, reko ,
imamo ovdje jedno ispod 200kn 400w bla bla.. kaže kupac da će još malo
pogledat po gradu pa se možda i vratit.... Vraća se nakon uru dvije i kaže da bi kupio
kućište.. ok.. donesem ja kutiju izvadim kućište a kupac će... pa jel to prazno???
ja reko.. pa je.. kaže on.. ma ja hoću sve ono što ide unutra.. hmmm.. pa to vas baš
nebi koštalo samo 200-njak kuna.. pita on.. pa koliko bi koštalo.. pa reko,
oko 2000 ili više ako želite malo bolje računalo.. kaže on.. ma dobro, adio..
okrene se i ode.. (kupac - dečko oko 20-ak godina).

Uposlenik pita znamo li za miša koji se ne čuje kad klikče.

Jel mogu ja kod vas kupiti internet?

Čovjek je vratio glazbenu liniju jer je u konavlima slab signal...

Kupac je zaspao na stolici ispred info pulta!

Klinac oborio totem od Intela.

Čovjek za pivot monitor koji je zakrenut za 45° baš zato da se vidi da je pivot pita
"pa kako je ovaj ovako kriv, kako se uopće može gledat na njega?"

U trgovinu ušla žena sa cca 50-ak godinu, izvadila iz torbe neki mobitel rastavljen u
5-6 komada i sasula drvlje i kamenje na mene da smo joj rekli da je taj mobitel sada ok,
a on njoj opet ne radi, da želi razgovarati sa šefom i novi mobitel...blabla...tužba, ...
gospođo, ovo je HGspot
"zar nije ovo tehnomobil?" - blijedo me gleda...
ne, gospođo draga, ovo nije tehnomobil...

Ulazi bračni par-----
dobar dan dobar dan, kaže lik... imam reklamaciju na mp3 player koji sam danas kupio..
reko,.. u redu, što nije u redu sa playerom.. kaže lik... nešto nije u redu sa slušalicama!!
ženi ispadaju ove slušalice iz ušiju!!!!
EOD

Ulazi lik,
dobar dan dobar dan.. izvolite.. ,, jel će moći moj laptop vrtit ove nove windowse?
Ja- koliko memorije ima laptop i koji procesor je unutra? lik - nemam pojma!...
ja- koje marke je laptop ili kad ste ga kupili? lik- ma prije dvije tri godine.. e
da ima 520 memorije.........................

Baba...
Jel imate nešto onako u kožnom... kao.. upaljač ili za cigare........

Kad mi prolazi laptop preko rendgena... jel se briše sve sa njega?

Baka dovela djeda u trgovinu i ostavila ga na stolici cca 45 minuta,
djed sjedio i gledao u prazno, nista nije govorio.
Nakon 45 minuta baka se vratila i odvela djeda.

Kupac je prijetio da ce bombom raznijeti ducan jer je kupio računalo na
amex kredit na 36 rata pa je kući shvatio da ima kamate!

Čovjek zove na telefon i kaze da ce nas sad doc sve pretuc jer nismo njegovom sinu dostavili mobitel?
Mi mu kazemo da mi niti nemamo dostavu, da treba doci u ducan preuzeti,
a on nama kaze da damo nekome u pizzeriji do 10,20 kuna da mu to donese...
Odbio sam ga na prvu, i dolazi nakon pola sata čovječuljak visok metar i dva zileta
(ja sam 2.04), i onda se nekako predomislio za ono da ce nas pretuci...

Ulazi ženska jaaako dobrog izgleda u trgovinu i gleda punjive baterije, pitam je jel mogu
pomoći a ona će... pa trebam punjive baterije samo ne znam jel ove odgovaraju....
do sad sam koristila one DUREX... "duža stanka"... (Mario)

Jel ti ima ovaj Flatron winovse?, i tu zagrli monitor i donese na pult

Imate li vi Zippo upaljače?

Danas je čovjek htio platiti TV pretplatu u dućanu.

Stranka je kupila satelitski komplet za dva satelita, odnijela kući, i zove nakon dva dana:
"Ej, ja sam onaj pajdo šta je kupio satelitsku". "Dobro, izvolite, kako Vam mogu pomoći?"
"Pa čuješ, ja sam sve to pospajo i vidio da su svi susjedi usmjerili pjate na Petku, usmjerio i ja
ali ne hvata mi niti jedan kanal..."
"Pa gospodine, koju antenu ste usmjerili na Petku?" "Pa satelitsku..."
Tu mu ja objasnim da ne može to tako, da se satelitska mora usmjeriti po stupnjevima, minutama,
da nemože to ofrlje...
Nakon tri dana je došao reklamirati da su mu kabeli izgaženi??

"Koliko ti košta taj laptop?" "4.888 kuna", " A ako izvadimo vanka čitač kartica oće bit što jeftinije?"

Ulazi lik u trgovinu i kaže da ima jednu reklamaciju.
"Da izvolite, o čemu se radi?"
"Pa ja sam prošli tjedan kupio kod Vas produžni kabel, i zajebo sam se, prekratak mi je kabel"
"Imate orginalnu ambalažu?" "Imam", "Donesite sve to zajedno, nije problem, zamijeniti ćemo za neki drugi".
"Pa nebi ja to mijenjao, jeli se može koga zazvat kako da to iskoristim, slušaj, možda će kome valjat,
možeš poslat mail nekom gore, možda se može što napravit..." - ovoga fakat nisam razumio...


10.04.2007. u 19:51 • 2 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2013 (1)
Rujan 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Lipanj 2006 (3)

Opis bloga

stvari kako ih ja vidim, nekad satirično, nekad ironično...nerijetko i realno...

Linkovi

Blog.hr
Kenova.biz forum
Monitor.hr
Kingsofchaos
Hattrick

stihovi

..pa vidiš, netko to od gore vidi sve, postavi na svoje mjesto, svako dobro, a zlo još prije, sve vide oči sudbine...

zato sto mi nabaci osmijeh koji ni nagluplji idioti ne mogu zamraciti,
zato sto ima ono nesto da me pokrene naprijed,
zato sto je volim
E bas zato mokra trava