utorak, 02.06.2009.

Letter to a person that I loved more then life...

Ljudi grijeŠe... Malo i mnogo. I ja sam pogrijeŠila, Što je za mene bila do sada moŽda najweĆa greŠka u Žiwotu.
"Nije smrt straŠna. StraŠno je ubiti." Razlog zaŠto sam napisala owo? Nema nikakwe weze sa ubojstwom ili smrti. WiŠe je kao preneseno znaČenje. Izdati nekoga moŽda se i ne Ćini tako straŠno. Ali toj osobi kasnije reĆi "Oprosti, pogrijeŠila sam.", zasigurno je teŠka stwar.
"It's hard to say your sorry, when you can't tell wrong from right." Izdala sam swoju najbolju frendicu. ZaŠto? TeŠko je reĆi. Iz Čiste gluposti. UČinila sam to jer nisam razmiŠljala. U to wrijeme je bila dowoljna samo trunka gluposti i ne paŽnje. I ja sam weĆ naprawila ono Što mi je prwo palo na pamet. Izdaja...
..............................................................................
Ne! Owime ja "dokazujem" kako nisam sawrŠena. I reĆi Ću ti "oprosti", ali molim te... Daj mi wremena da shwatim. Znam kako si me upozorawala. Znam koliko ti je stalo do naŠeg prijateljstwa. Znam da si me pitala "Da li neŠto krijeŠ od mene? Što si mu joŠ rekla?".. Nisam se zaista sjeĆala swega Što sam mu rekla, ali rekla sam ti koliko sam znala. Kada si me pitala da li neŠto krijem, lagala sam ti u oČi Što je bio najgori osjeĆaj koji sam ikada osjetila. Lagati tebi u oČi, boljelo me, ali sigurna sam da je tebe boljelo wiŠe... Jer znala si da laŽem. ZaŠto odmah nisam rekla "oprosti"? Nisam rekla jer sam se bojala izgubiti te. Izgubiti twoje prijateljstwo. Mislila sam da ĆeŠ se naljutiti i prestati se druŽiti samnom. No ti se me zatim upitala "ZaŠto me nekada ne pozoweŠ da idemo zajedno proŠetati do grada ili neŠto tako?" Nisam izbjegawala ispriku, a i da jesam, to bih Činila jer sam se bojala. I joŠ se bojim da ĆeŠ se naljutiti. I joŠ uwijek ne mogu spawati jer me to progoni. Ta izdaja, kojom sam ti na neki naČin uniŠtila dio Žiwota.
Ne, owo nije naČin na koji ja tebi Želim reĆi "oprosti". Owo je samo tekst, rijeČi koje tebi moŽda neĆe znati mnogo kao i weĆini ostalih ljudi. Owo je naČin kojim Želim ostawiti trag swoje pogreŠke. Da je nikada ne zaborawim... Da me podsjeti u nastawku Žiwota...

Puno sreĆe... =)


19:50 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.