ponedjeljak, 28.08.2006.

Iznenađenje...

Ponovno se vratih praznih ruku...koje san god starke tila nije bilo broja,ili neki za muške ili za dicu...šta san god tražila nisan našla,uzela san samo jedna ljubičasti džemperić..
ali nevjerojatno nešto,dan je bia pun problema,prvo se šime sudaria sa nekin likon,pa smo se opet skoro sudarili zbog luđaka na cesti, ja nisan mogla prestat spavat cilin puten..čin bi ušla u auto zaspala bi..nisan sumnjala u nikakvu bolest jer san po prirodi uvik umorna i uvik mi se spava, ali san očito nešto pokupila. došla san doma cila vruća, iz zezancije rekla materi da mi da toplomjer kad ono stvarno iman fibru,a ništa me ne boli!! cila san slaba,ali ništa me određeno ne boli...ma krasno,još par dana do početka škole ću na kraju provest doma..banga na netu ne mogu stat jer me bole oči..danas sami pehovi...

Murphyjev zakon – Ako nešto može poći naopako, poći će naopako.
Opaska – Ako nešto ne može poći naopako, svejedno će poći naopako.
Opaska – Ako neki slijed događaja može poći naopako, poći će naopako najgorim mogućim redoslijedom.
Dopuna – Nakon što su stvari krenule od zla na gore, krug će se ponoviti.
Proširenje – Ništa ne ide tako loše da ne bi moglo ići još gore.
Proširenje – Granica do koje stvari mogu ići naopako ne postoji.

he he, nije bilo tako,ali eto da znate kako to inače biva..


sutra ću vjerojatno izgledat ka ovaj rakun...

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:15 - Spread your wings ( ukupno: 9) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.