petak, 25.08.2006.

ozbiljniji post slijedi..kako da ne..
prekjučer san , za one koji ne znaju,išla kupit starke ,ali ih nisam našla , nije bilo onih koje ja oću..sad ću ih morat ovde uzet,ali ne virujen da će mi mater tit dat za to 730 kuna..to jutro san se digla u 8, šta je za mene i moj organizam bio pravi šok,ali se sad pomalo vraća u normalu..kad smo došli na benzinsku vidila san lika koji mi se sviđa,pričali smo i tako, btw nema tu kruva..
kupila dva cd-a od apocalyptice ,ali san posli skužila da ih šime ima pa san ih zaminila za let3 i vatru...super su..opet sam bila ljubavni pomagač, i rodici i prijateljici..to mi je izgleda suđeno ovih dana. jučer san bila na moru,bilo je dobro,tribala bi ka ić i danas ,ali je vrime koma..bila sinoć vani , saznala dobru i lošu vijest, i tako...ništa posebno. jedan vrlo šturi post, vrime je krivo..

Već neko vrime pišen jednu priču koja mi je stvarno prirasla srcu, još je nisan dovršila,ali planiram do početka škole jer poslije ne ću imat vrimena. inače,priča je o jednoj vještici iz 18.stoljeća,ali naglasak je na njenom tragičnom životu,a ne na moćima..i sad ja vas pitan ..

- 12:10 - Spread your wings ( ukupno: 8) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.