srijeda, 16.08.2006.

rock živi vječno...

pozdravljam bend koji me spasio in my time of need...blagoslovljen izum cd playera u autu...


Image Hosted by ImageShack.us

I tako vratih se živa i zdrava sa tog ogromnog putovanja u daleke galaksije potpuno iznenađena novim spoznajama i saznanjima o drugim vrstama...i oni su ljudi , ali se razlikujemu u jednoj bitnoj stvari, oni slušaju cajke..sada ćete otkriti neke stvari koje će alternativce na ovom blogu zaprepastiti, ali ne u tolikoj mjeri jer su već čuli poneke stvari o tom fenomenu ...
Malo uvoda...moja rodica petra ima momka kojeg viđa samo par puta godišnje i zato im je svaki zajednički trenutak bitan, znajući to bila sam spremna izložiti se toj pošasti zvanoj cajke, koje ona inače sluša jer oni svi gore u njemačkoj to slušaju..
dogovor je bia da idemo vani svi skupa; ona, šime, još jedan rođak i rodica i ja..ali se to nije dogodilo jer je ona bez da mene pita prominila planove i dogovorila se sa njin. ja san poludila!! kontala san da ću neko vrime bit sa šimon i njima pa tek kasnije bit sa njih dvoje,a ne cilu jebenu večer bit sa njima koji su nisu vidili godinu dana i bit svića...došlo mi je da zoven nekoga i oden doma.ali nisan joj to tila naprvait.jednostavno san se spremila za potencijalno najgoru večer ovog lita. još san se vozila sa sestron od njenog momka koju uopće ne znan, a tamo sve luđaci voze, niti imaju vozačke,ni osiguranje,ni registracije..ma bezakonje..stavljaju svitla svih boja i jačina ,boli njih briga..ma to sve ludo..
I krenile mi prema tomislavgradu u kafić koji se zove, molim vas obratite pažnju na naziv - HARD'S ROCK CAFFE- ok..ja pomislila po nazivu, iako je teški lažnjak i plagijat da valjda ne će bit puno cajki, valjda....ma ne ...di bi tamo bilo cajki...prvo smo jedva ušli unutra od polugolih fuflica koje ne će pokazat da im je ladno, a ja tamo u džemperu i jaketi drćen , i ''frajera'' u bilin gaćama, falša diesel košunjama , lancima sa križevima oko vratova i zalizanin i nageliranin frizurama ala david beckham...
a kako je tek unutra!! ostala san posrana..kafić ludilo uređen , po zidovima posteri , slike ploče, rock bendova i faca.. ma ludilo, ono stvarno super uređeno, nema tako nešto u splitu. na dva kata..ma nema šta..odlično. sad se pitate kako na takvon mistu mogu puštat cajke? e pa to je tamo skroz normalno, zapravo to se vodi ka kafić u kojem najviše sviraju cajke. i sad zamislite mene tamo.cila depresivna, sjebana skroz, cila u tamno obučena..ma preloše. nas tri smo tako stajale na jednom mistu u gužvari i držale pića u rukama. nekako su me uvalile nekin ženskima da sidin za njihovin stolon. jedna me cura pitala je li mi slabo... šta mislite koji je bia odgovor??!! izgledala san ko da san na sprovodu, jedino šta mi je bilo zanimljivo su bili ti posteri i slike...a i promatrala san te face..mogu se kladit da po njih nema za kruv, ali su svi tip top skockani, imaju se najnoviji mobiteli, najveća sirotinja ima neko auto po kojem drnda i pravi se..kruha i igara...izgleda da to još uvik vridi..daj narodu feštu i priliku da zaboravi na svoje jade i daj im cajke ,i kud ćeš više??? a o glazbenom ukusu nema govora, ko ne sluša cajke taj je izopćenik,ali takve nisan imala prilike vidit, mislin da tamo na 10 000 dođe jedan alternativac...ako je i bia koji smišan lik, šta je prava lutrija , i taj je bia u tom điru.
A ono svaka pisma ista, ne možeš uopće razlikovat..sve nešto zavijaju, rastežu..jedna mi se posebno svidila, i to je jedina kojoj san mogla čak čut i tekst jer ta koja piva nije pretjerivala..nešto moje je srce pilić, požutjelo, sasušeno, sakrilo se posramljeno od sokola.. ja san kidala od smija. nakon nekog vrimena san skroz šiznila, sama san se sebi počela smijat, neki su me likovi blido gledali, a šta je najžešće njih dvoje nisu nešto posebno ni pričali pa san se ja i nasilu tirala da mi bude bolje i da veselije izgledan. nisan tila bit ona koje im je zeznila cilu večer. dogodili se nešto i ja san skoro pala sa stolice..pustili su let 3...kad san se ja počela razbacivat, svi me gledaju jer niko ni ne zna šta je to i svi nešto nezadovoljno mrmljaju, ali kad su pustili kurve to je bilo to!!! bila san nezaustavljiva!!! a vidiš okolo ženske sve ljute ka pas šta i dalje nisu cajke!! pustili su još neke dvi disko pismice i to je bilo to. ja san bila tamo neke tri ure i u tom periodu su sve bile cajke osim te četri pisme. malo matematike: sat ima 60 min, a recimo da svaka cajka traje u prosjeku 3,4 min...sad zamislite kako mi je bilo...ali ponosna san sa sobon jer san se i u toj mučnoj situaciji izdigla iz mrtvih i sama se pokušala zabavit i odvratit misli od toga.. osjećan da sam druga osoba, ojačala san, nisan posustala i odustala...pamtit ću tu večer cili život...
btw poludila san jer je babu zabolilo pa nisam mogla ić kupit starke..šmrc...šmrc...


- 13:44 - Spread your wings ( ukupno: 7) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.