nedjelja, 13.08.2006.

prvo važna obavijest: mojoj najdražoj jeleni danas je 17. rođendan!!! curo moja savršena, ja san tebi napisala jednu vrlo dugu poruku koja sadržava sve šta ti želin, tako da nema smisla da se ponavljan, a i većina stvari je preosobna pa ono...


Image Hosted by ImageShack.us
ova slikica je za tebe, znan koliko voliš konjiće, dobro ovo je jednorog,ali to je blizu..smijeh


danas ću vjerojatno napisat najdosadniji blog u povijesti čovječanstva, pisat ću o svom današnjem danu..
i tako se digla oko podne i počela histerizirat po kući, baš me nešto puklo..cili dan san bila živčana..i naravno za ručkon opet prepirke..da zašto ja ne mogu počet jest kad i svi ostali, zašto uvik nešto drugo moran radit, ma klasika.. i bile za ručak lazanje i neke polpete , a meni se stvarno nije dalo ništa jest, ali san već napamet znala priču ako to kažen. i počela ja to jest , sve divno i krasno, bia i šime , inače moj stric koji se zove damir ali ga tako zovu samo neprijatelji, i zezali se mi nešto, kad je meni odjedanput došla muka, ne znan ni točno od čega, ali mi se jednostvno diga želudac i ja brže bolje otrčala do wc a i sve ispljunila, vratila se, vidin stara me gleda ko da san probila i nastavin ja jest kad ono opet..kad je ona poludila...a ja jadna nisan bila kriva, jednostavno mi se diza želudac na to..
i posli ručka sidila u dnevnom i naravno stari gleda nešto o životinjama. svako dvi sekunde on bi se okrenia prema meni i smješka se, onda bi me uvatia za ruku i uzasra se ; a kolike su ti male bile ruke kad si se tek rodila.. bla bla... a ja da ga iživciran počela grist nokte ,ali ga ni to nije omelo jer je jednostvno bia dobre volje, odahnila san kad je otiša radit..
pričala nešto sa materon i vidila jasmina i marića jer su me pitali da im posudin kišobran..nakon toga nas je zva šime da idemo u emmezete..aj dobro krenili mi tamo, malo oblačno ništa strašno, kad ono..počela prava nevera, ne moš se maknit, nemamo kišobrana, a persone se ne mogu malo smočit..tako da san ja morala skoro uru vrimena sidit u autu i čekat da kiša malo stane..fala bogu, šime mi je stavia vangelis i within pa me to smirilo..meni prikipilo i lipo ja izašla, nisan mogla više tamo stat, a moja mater taman išla kupit kišobrane..
u emmezete se svi izgubili, a ja neman love na računu...i našla ivana naravno di drugo nego na igricama kako nagovara mater da mu uzme neku od 400 kn..hm..bi je prokinila da mu je uzela..nismo ništa uzeli jer se šimi žurilo nego ja jedan fancy grudnjak..vidila san žaju tamo, skroz san se uživila, baš mi je bilo drago vidit...
posli izašla i tako..sve u svemu još jedan dan u životu ane k.....ništa posebno,ništa zanimljivo...
samo znan da nevezano uz to neke stvari nisu fer, jednostavno nisu i vjerojatno nikad ne će bit..zašto ga nisan mogla večeras vidit, zašto , zašto?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
nisan ni sebi jasna, tribala san se već priviknit na to...al nije bed...nije bed...

skoro san zaboravila...želin siguran put svima koji idu pjehe u sinj, ljudi zabavite se, uživajte, molite se i za me...

- 23:42 - Spread your wings ( ukupno: 11) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.