srijeda, 09.08.2006.

I tako evo mene opet..ali i to se konačno dogodilo nakon ovoliko dana nepresušne inspiracije..da , i ja ne znam o čemu bi pisala .Još jedan u nizu čudnih dana, sve mi je mutno, dani prolaze a ja ni sama ne znam kako..kasno se budin , iden na net, gledan tv, jeden, pa opet na net, pa izađen..ali koliko mi je svaki dan isti tako je drugačiji. Zadnjih par tjedana iman osjećaj da san se dosta prominila, možda to i nije istina , ali takav je moj dojam same sebe. Mislin da san smirenija, otvorenija, pokušavan se ne zamarat glupostima više manje uspješno..ne znan, osjećan se drugačije i u svojoj koži. Možda san konačno počela prihvaćat samu sebe sa svin manama i vrlinama i izvuć ono najbolje. Malo san zapustila duhovnu stranu, ne znan kad san zadnji put bila na misi i razmišljala o tome ..ali valjda ću se tu popravit. sve u svemu, prilično san zadovoljna,ima jedno područje koje bi moglo bit i bolje, ali o tom potom..ništa strašno..valjda ću sutra bit zanimljivija..

- 23:48 - Spread your wings ( ukupno: 6) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.