utorak, 08.08.2006.

Još mudrih misli...

Danas mi je baš čudan dan , ne znan točno zašto ,ali je...stalno se nečega prisjećan. Baš gledan neke nazovimo mlade alternativce, sedmi ,osmi razred, kako se bahate po ulici i misle da su najpametniji i da se razume u sve ,a pogotovo u muziku. Ali najvažnije je da su oni cili u crno i da su namrčeni i ozbiljni...oni su ka nešto... i onda se sitin sebe. Sitin se kad smo izlazili na gripe i pravili se važni i veliki, koje su samo to diskusije bile ...i pitan se jesmo li i mi izgledali tako jadno starijima. Kad se samo sitin ''velikih pijanki'' kad je bia đir zaglumit da si pijan, a tek jedne nove godine kad su se svi navodno narojali.. i kad sam dala jednom dečku da mi rasteže bretele..nutsmijeh Vi koji ste bili prisutni se sjećate svih ekcesa i bludnih radnji..to su bili dani..i još se sitin da smo se stalno žalili da imamo učit , a niko ništa nije radia..A sad? E to je priča za sebe..
I koliko mi je god sad dobro, tila bi se ponekad vratit u vrime kad san bila u nekon svom svijetu i kad pola stvari nisan ozbiljno shvaćala. Sad mi je skroz dobro, trenutno san prilično zadovoljna. Neman se na šta požalit koliko se god ponekad zaboravila i počela trabunjat o nekoj gluposti..brzo ću sedamnaest ,ali iman osjećaj da nisan dobro iskoristila ovu godinu, opterećivala san se beznačajnim glupostima, i to mi je tek sad jasno. Želin do 17. rođendana napravit još masu stvari i nauživat se. Ne znan zašto , ali iman osjećaj da mi je to zadnja godina dok san još , amo reć dite , iako mi moji već sada govore da iman 17. i da moran bit ozbiljnija i te šeme.. Ali meni se to ne da..prebrzo mi je, ne bi ja još bila velika, ima vrimena kad ću se brinit i donosit ''važne''odluke.Ja bi se sad samo zezala i uživala, ne želin oupće razmišljat o budućnosti , nekako mi sve ide prebrzo..ove dvi godine u srednjoj su mi prebrzo prošle, trepnit ću dva puta i već gotovo ...matura, prijemni..
sad san sritna i zadovoljna i valjda će tako i ostat , bar neko vrime..
Moja poruka za vas; budite ono šta jeste, nemojte se pravit da ste stariji,sve će doć na svoje, posli će vam bit ža šta niste proživili te godine kako triba, to tako obično biva..

- 22:55 - Spread your wings ( ukupno: 21) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.