ponedjeljak, 07.08.2006.

opet 2..

Da mi je sudbina drukčija sad bi bila u oblacima i puno dojmova zbog predstave i živka anočića, ali nisam ja te sreće. to je jedna od rijetkih stvari kojima san se ja ovo lito iskreno radovala,to i dolazak petre. ajde fala bogu dolazi za dva dana!! ostalo mi je sve mutno. tako se osjećan od jučer. uopće neman osjećaj da san budna , da san tu..stalno iman neki čudan osjećaj , i uopće ne mogu skužit šta znači..ništa mi nije jasno.još san jučer imala susret bliske vrste s jednom osoba koja me inače može izbacit iz takta samo tako...i otkrila blog osobe koja me blago rečeno ''obožava''. tribala bi bit sritna šta se spominjem na nečijem blogu, ali baš nisam.. još san od jednog lika , koji mi je inače stvarno super i prezgodan, čula takvu glupost da nisan mogla doć sebi cili dan. dobro, i ja neke stvari shvaćan preosobno i iman glupi nagon da se uvik borin za pravdu. stvarno ne znan, prečudno se osjećan, mislin da neću oka sklopit večeras..da mi je samo jedanput s njin otvoreno popričat ! sve bi bilo lakše...
zapravo,pola sata sa tomijem megličem bi meni bilo dovoljno naughtysmijehnaughty
moja draga majka je došla iz grada cila uživljena i izjavila da ga je vidila na rivi. šta bi on molin te radia na rivi i to u splitu! to mi je nezamislivo! ali žena je uvjerena i oće da pošaljen mail i pitan je li bia u splitu. baš će meni odgovori!! za one neupućene to je pjevač siddharte,lik je božanstven! njamiza daljne informacije otiđite na www.siddharta.com. stvarno su odličan bend!da stipe ovo čita, bilo bi svega...
evo dvije sličice mog najdražeg lika kojeg
je utjelovio stuart townsend ...sexan..nema šta...ali još ne znan je li mi bolji od toma..

href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 00:08 - Spread your wings ( ukupno: 2) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.