nedjelja, 10.12.2006.

..::Dreams::..

Image Hosted by ImageShack.us

Jel vam se ikad dogodilo da vas je san toliko potresao da ste cijeli dan neki čudni i izgubljeni? Meni se to upravo događa... Naime, bio sam (u snu, naravno) na nekakvoj ekskurziji, ne znam ni gdje ni s kime... Sjećam se samo da je bila večer, a ja sam sjedio na krevetu u nekoj sobi. Sam. Na trenutke su neki ljudi ulazili u sobu kako bi pokupili neku stvar; majicu ili slično. Ali, nitko nije vidio mene. Ili, nisu htjeli, ne znam. Svi su bili toliko veseli i nabrijani na izlazak, a ja sam samo nastavio sjediti. Onda je jedna osoba (jedina osoba čije se face sjećam iz sna, ali neću navoditi ime) uletila u sobu, pokupila deku s mog kreveta, a kad sam upitao što će ti, rekla je da ide spavati. Bila je našminkana i obučena za izlazak. To je sve čega se sjećam.
Ne znam zašto me je taj san toliko prodrmao i zašto sam cijeli današnji dan zamišljen i zabrinut. Je li to nešto čudno? Jeste kad doživjeli nešto slično? Tražio sam u tumaču snova što bi to moglo značiti. Biti sam znači da me očekuje svađa s bliskom osobom. Ali, mogu li uopće taj san protumačiti kao samoću? Možda san ima potpuno drukčiju poruku, ali ju ja ne shvaćam. Znam samo da cijeli dan razmišljam o tome. Čudno!

- 15:38 -

Leave a mark (9) - Waste color - No reason to touch this

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us