četvrtak, 09.11.2006.

Laganice

Image Hosted by ImageShack.us

Iako ih ima svaka vrsta glazbe, mislim da su laganice previše podcijenjene. Najveći hitovi češće postanu brze, energične pjesme, a laganice budu tek usputni singlovi, ili su tu samo kako bi popunili rupe na albumu. Tako bar neki ljudi misle. Ali, ja vjerujem da one imaju drukčiji značaj. Kad je pjesma lagana, lakše je slušatelju prenijeti poruku, pogotovo ako se radi o tužnoj laganici. Osjećaji više dolaze do izražaja, te se osoba koja sluša često može emotivno povezati s pjesmom. Govorim iz vlastitog iskustva.
Iako se ponekad pokušavam oraspoložiti vedrijim pjesmama, nekako ipak češče slušam laganice u trenucima kada sam tužan, razočaran ili slično. Možda će vam zvučati čudno, ali u takvim trenucima mi je ponekad dovoljna samo melodija da bi me još više bacila u bed. Ali, naravno, kod nekih su pjesama ipak presudne riječi (*).

Moj izbor najlijepših, a ujedno i najtužnijih laganica bio bi ovakav:
- s područja pop glazbe:
Shakira - Tu, The One
Christina Aguilera - Hurt *
Kelly Clarkson - Because Of you
Natasha Bedingfield - White Horses
Anastacia - Heavy On My Heart
Nelly Furtado - All Good Things *
Celine Dion - All By Myself

- ostale vrste:
Within Temptation - Our Farewell
Evanescence - My Immortal
3 Doors Down - Here Without You *

Zanima me koji bi bio vaš izbor i što općenito mislite o laganicama.

- 22:35 -

Leave a mark (22) - Waste color - No reason to touch this

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us