~TIME TO SAY GOODBYE~ - ~HER INFERNAL MAJESTY~ - Blog.hr

~ISPOD SUNCA ZLATNOGA~

Ispod sunca zlatnoga blista riva najlipša
Na planeti malena, al' u srcu najveća
Puna duša radosti kad ti šapnem ime
Grade moj


Dok te maze oblaci, i kad ti bura zazviždi
Isto takaješ mi sve niti s tobom spletene
Puna duša jubavi kad ti šapnem ime
Splite moj.


Zauvik si tu u mojim mislima i grudima
Dok kroz plač i smij
Lipotu poklanjaš svim ljudima


Kad bi svako jubi te samo pola od mene
Tvoja lipost kamena još bi jače zasjala

Puna usta jubavi kad ti šapnem ime
Splite moj




Zauvik si tu u mojim mislima i grudima
Dok kroz plač i smij
Lipotu poklanjaš svim ljudima


Dok te truju sile zla
Znaj da čuvat ću te ja i slični meni

Moja ljubav bit ćeš ti, naša ljubav bit će štit
Samo kreni, rasti i cvitaj


Zauvik si tu u mojim mislima i grudima
Dok kroz plač i smij
Lipotu poklanjaš svim ljudima


Splite moj...

~HOW DOES IT FEEL~

I'm not afraid of anything
I just need to know that I can breath

And I don't need much of anything
But suddenly suddenly


I am small and the world is big
All around me is fast moving

Surrounded by so many things
Suddenly suddenly


How does it feel
To be different from me
Are we the same

How does it feel
To be different from me
Are we the same
How does it feel


I am young
And I am free

But I get tired and I get weak
I get lost and I can't sleep

But suddenly suddenly

How does it feel…

Would you comfort me
Would you cry with me


I am small
And the world is big
But I'm not afraid of anything


How does it feel
How does it feel
You're different from me
Different

How does it feel
How does it feel
You're different from me
Different

~HER INFERNAL MAJESTY~

17.09.2004., petak

~TIME TO SAY GOODBYE~


Shvatila sam da je zivot prekratak i prelijep za gubljenje vremena za blog. Jer nema smisla prenosit svog zivota na web. Bar ne ovoga sto zivim sad. Ovaj tren. Kad sam sretna vise od ikada, kad imam sve sto neki mogu samo sanjati. I odlucila sam da necu vise navratit tu, no, bar ne za neko vreme. Koliko ce biti dug ovaj period, sam Bog zna. Ja neznam. Mozda me uhvati opet sutra, mozda za par mjeseci, par godina. Mozda nikad. Ali do tad, saljem pusu svima onima koji su bili uz mene u teskim trenucima, kad sam bila totalno izgubljena. Hvala vama! Jos sam na icq, emailu… ali rijetko kad. Volim vas sve! Ali… odoh se posvetiti 3d ljudima :)



Where The Wild Roses Grow

They call me The Wild Rose
But my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know
For my name was Elisa Day


From the first day I saw her
I knew she was the one
She stared in my eyes and smiled
For her lips were the colour of the roses
That grew down the river,
all bloody and wild

When he knocked on my door
and entered the room
My trembling subsided in his sure embrace
He would be my first man,
and with a careful hand
He wiped at the tears
that ran down my face


On the second day I brought her a flower
She was more beautiful than any woman I'd seen
I said, "Do you know where the wild roses grow,
So sweet and scarlet and free?"


On the second day he came with a single red rose
Said: "Will you give me your loss and your sorrow"
I nodded my head, as I lay on the bed
He said, "If I show you the roses, will you follow?"


On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed

And the last thing I heard was a muttered word
As he knelt (stood smiling) above me with a rock in his fist


On the last day I took her where the wild roses grow
And she lay on the bank, the wind light as a thief
And I kissed her goodbye, said, "All beauty must die"
And lent down and planted a rose between her teeth...


- 21:19 - Zelis li komentirati? (4) - Isprintaj ovaj post! - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


her.infernal.majesty@email.si
------------------------------
OBAVEZNO POSJETITE
------------------------------
EndlessDark
MJAU



~NECU DUGO~

Kupi mi kartu u jednom smeru
ali uvek imaj u ljubav veru


Ne zatvaraj za mnom ni srce ni vrata
pozeli mi srecu, i nista drugo
ne placi za mnom, ne idi
necu dugo.

Ako me vetar zivota odnese
gde nesrecni stoje, jedno uz drugo
cekaj me i pati
samo ne, nemoj dugo.


U kofer stavi par svojih stvari
da ih sa mojim sudbina spari.

Ne zatvaraj za mnom, ni srce ni vrata...

A, kada te vrati trenutak krivice
a, hladan ti vetar siba u lice

grli me I ljubi moja tugo
nisi dugo.

tad spustices glavu
na ranjene grudi, I pitaces srce
da li prasta ili sudi

i plakacu kao kisa moja tugo
nisam dugo
...
~GORE OD LJUBAVI~

Pre nego za milost zamolim
svuci me,
po svakoj suzi tuci me.
K'o dete kazni me
K'o ženu spasi me.
Tako mi malo treba da te prezirem,
još mnogo manje da ti se ne opirem.


Sav bol u meni ostavi
odeš li, to mi je gore od ljubavi.


Hiljadu razloga je dovoljno dobrih
da bih mrzela te.
U ovim noćima bez duše koja plače za nama.
Hiljadu razloga je,
a, ja tražim jedan da bih volela te
makar bila anđeo sama na stubu srama.