html> ....nisam savršena,al ja sam ipak ja..... - Blog.hr

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikola
Mony & Wale
Deba
Stiper
Mario
Chupka
Plavusha
Nana
Iwanche
Weldo
Koka
Dražen
Tonka
Dujmićka


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Tu si.Kraj mene.
U pogledu suze,duša ti vene.
Idi dragi,znam da voliš drugu,
ja ti samo želim sreću,a ne tugu.
Ja sada,odlazim u tišini.
Vratiti se neću,shvati me,ti si
našao sreću.
Ne želim da patiš kao ja,
jer sve su te ljubile,a ja
sam te voljela...

*Večeras je mjesec pun,i
nebo je prepuno zvijezda.
Osjeća se miris ljubavi u zraku,
a ja sjedim sama u mraku.
Sama...Nigdje nikoga...
Duša mi je pusta,
žalosne riječi,izlaze iz usta.
s kim si sad? Gdje si se skrio?
Dođi da ti kažem,da si mi srce slomio!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Ostavi me samu,idem tamo gdje se tužni sele,
sama biram tamu pakla.
ostavi me samu,neka drugi sve za nama sruše.
Imaš svijet na dlanu,nediraj mi ovo malo duše,
u životu sve prolazi,ali ti si vječna rana,
zbog tebe mi je duša bolom otrovana!


*Ako me ikada raniš i
dušu povrijediš,
upotrijebit ću samo jednu
kletvu:
"Dao Bog da ti moje usne
budu lijek
bez njih da boluješ
zauvijek"...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Teško je kada ti jesenje kiše
srce lome,
Tada imaš puno reći,a
nemaš kome...

*Prolazi dan za danom
a srce kuca sve tiše
Ljubavi vladaju svijetom
a moje nema više!


*Dok te gledam kako
grliš djevojku neku
znaj da mi nije teško
samo mi suze teku!


Image Hosted by ImageShack.us



*Možda ćeš jednom shvatiti
zašto sam plakala tiho i bez riječi.
Zašto ti uvijek želim sreću
i ono što se ne može reći.
Možda ćeš jednom u mojim očima
vidjeti bol i skrivenu tugu.
Možda ćeš jednom shvatiti
da je to zato što voliš drugu!

*Nosim poljubac na usnama...
Nosim još dodir ruke u tvojoj kosi,
Sjećam se lika tvog sa suzama,
Borim se,al život me nosi...

*Dok sjedim za praznim stolcem
sa svojim starim ofucanim bolom,
iz dubine duše uzdah se ote,
s gorčinom i mržnjom JEBEM TE ŽIVOTE!


Image Hosted by ImageShack.us



*Lako je biti nitko i ništa
onome tko je tebi sve,
al život ide dalje
i ne pita boli li ili ne!

*Lako je biti ptica i nebom letjeti.
Lako je biti cvijet i u zoru procvjetati
ali teško je biti čovjek bez ljubavi...

*Polako i sneno sumrak se spušta
i grad na Savi tone u noć
Opet sam zastala na starome mjestu
iako znam da nećeš doć...

*Ti misliš da sam sretna
Jer to moj pogled kaže
a neznaš da srce bolno plače,
i da pogled ponekad laže...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*Ljubavi,zašto boliš?
Srce,zašto ga voliš?
Suzo,zašto tečeš?
vratit ga nećeš!
Dušo,zašto patiš?
Živote,zašto ne shvatiš?
Ja sam samo kap u životu kiša...
NULA,NITKO,NIŠTA...

*Ponekad je teško pronaći riječi,jer
onih pravih tako je malo.
I zar su uopće potrebne riječi
da shvatiš da mi je do tebe stalo!

*Ne sudite mi,nemam vam
što reći,sve je u imenu,
pa i bol koja nas muči.
Idite! Odlazite!
Nitko vas nije zvao,
da meni sudite tko vam je
pravo dao!


*Uvijek ću biti sama
pjesmom ću tješiti sebe.
Drugog zavoljeti neću
dok ne prebolim tebe!!

*Vjerovala sam da me voliš
Vjerovala sam ti sve
Al večeras sam shvatila i
bolje ti je pored nje!!

*Ako se ikada budemo sreli
dignimo čaše za one koji se vole
Kad mi to dragi nismo smjeli
a mnogo smo toga željeli !!!

*Teško je bol rastanka krit
u srcu plakati,
a nasmijan bit.



Linkovi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ime: Ana
Raz.1.d-opće gimnazije
Imam 15god
Živim u Slav.Brodu
Osječka ulica
VOLIM:svoje prijatelje,okretište
svog psića Luckya,brata,sestru,svoj krevet,
pizzu,pivo,čokoladu tj sve slatkiše,
narodnjake,strane,linkin park,him itd.....
NE VOLIM:dosadne roditelje,glupe ljude,nevolim jesti
nikakvo povrće,mrzim školu,mrzim kad se netko
preserava....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 26.05.2008.

imam osjećaj da je ovo zbilja još jedino mjesto gdje nešto mogu reći,napisati,bez ikakvih predrasuda,optuživanja i vrijeđanja...kao i uvijek,sve svoje spaljene riječi i misli ispisat ću u postu...heh,zašto?,pa valjda zato što nitko to više ne čita a meni je lakše napisat neko izreći,a da uz to ne pustim suzu...

...swe nekako već dugo traje...ni sama neznam kako uspijevam svoja prijateljstva dovesti do stanja ratovanja,gdje će od 3 osobe,ostati 0...donekle zato i ovo pišem,polako se povlačim iz vaših života,ne trebam nikome,tj bar ne vama trojici,jer nema smisla sada boriti se za nešto ako to swi ne želimo...ako mi ne želite biti prijatelji,to je ok,ali ja vam nemogu ponuditi ništa drugo...prijatelji su nekad bili tu da bi te razumijeli,saslušali,bili rame za plakanje,a sad ja plačem zbog njih,koji mi znače skoro pa swe u ovom šugavom životu...nije me briga za školu ni to što me neki ljudi ne podnose zbog toga što sam takva kakva jesam...odustajem od swega...bilo mi je izvrsno dok sam se mogla nekome od trojice obratiti s veselim raspoloženjem,zbog zajebancije,i sada je to nekad tako,ali pre rijetko,i mislim da će mi biti bolje ako se barem malo odmaknem od swega...jer nema smisla plakati zbog onog što nemožeš imati...neznam vrijedi li se povjeravati nekome tko zapravo ne želi slušati tvoja sranja neg jednostavno samo želi tebe,jedan se ljuti što neću biti s njim,drugi se ljuti jer moj život ne može biti onakav kakav bi on htjeo da bude,a treći...trećeg nije briga a i predaleko je da bi glumio utjehu...neki se čude kada kažem da želim nestati...pitam se zašto...swi bi rekli pa ti iamš 16 god,kakvih ti problema možeš imati...možda nije problem ali znam da ovo nije moj život...drugi upravljaju njime,biraju kada,zašto,zbog čega...kao da se mene ništa ne pita...ponajprije su tu starci koji inzistiraju nemoguće,ja jednostavno ne želim,nemogu,i neću biti dobra,pametna i pristojna kao moja seka,ako im smeta što sam ovakva,nek me se odreknu,samo čekam kada će iz maminih usta izaći riječi :"žalim dan kad si se rodila"...nekad ga i ja žalim,ali bolje ne...možda mi nije jednostavno praviti se da je swe u redu ali više se nemam baš kome obratiti...heh..a da me razumije,da se složi s tim,i da mi da potporu...od nikoga ne tražim da se 24h vrte oko mene,samo želim iskrenog prijatelja koji mi baš želi biti prijatelj i ništa drugo...ali...možda se jednom i to dogodi...na nekom drugom mjestu,drugom gradu,možda i državi...nikad neznaš kud te srce vodi...

...još jedan od razloga zašto sam tužna u posljednje vrijeme,je to što mi je baka bolesna,svaki drugi dan hitna dolazi po nju,počne se gušiti,tresti,padati u nesvjest...ne želim doživjeti dan kada će mi reći "umrla je!"...a znam da hoću...al jbg...nikako da se pomirim s tim...
...uz swe ovo,želim osobu,dečka točnije,kojem neće biti važnija fizička privlačnost od osjećaja,koji će biti uz mene i u kojeg ću se smijeti zaljubiti,hehe,svatko želi nekog posebnog,i ja želim jednog visokog,crnog,ali...jbg...treba bit savršen da bi se ponovo vratio staroj ljubavi...
heh...već sam se napisala...


želim samo BEBi reći da nikada neću zaboraviti...



komentari (9) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.