Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 25.02.2008.

Update o internet zaradi

Kako zarađujete:

-kada kliknete na reklamu i ostanete 30 sekundi (autoodbrojavanje)
-za to vrijeme vi možete pregledavati bilo koji stranicu i baviti se biločime drugim
-svako 24 sata možete opet kliknuti
-na stranici imate najmanje 10 reklama (prosjecno 14)
-zarađujete 1 cent po kliku (0.14 dolara dnevno)

To se čini vrlo spora zarada no ako preporučite ljude da se registriraju preko vas (vašim linkom):

-zarađujete koliko i svaki od njih zaradi- 1 cent po reklami njihovog klika je i vaš cent
-ni vaša ni njihova zarada se time ne smanjuje
-registracijom preko vas čak dobivaju bonus (naravno, to na vas nikako ne utječe)
-npr. ako preporučite 30 ljudi da se registrira preko vas, vi zarađujete 30 x 0.1$ = 3 dolara dnevno ili 90 dolara mjesečno

Razlozi zašto to nije prevara:
-stranica nije na nikojoj crnoj listi prevaranata
-ljudima je novac isplačen
-preko milijun korisnika
-da je servis prevara, ljudi na njihovom forumu sigurno ne bi raspravljali o novoj kupnji refferala,
ukupnoj isplaćenoj zaradi, itd.

Što se tiče broja stranica postoji 10 ak stranica koje ja koristim i koje funkcioniraju. Ja sam živi DOKAZ da se ti novci isplačuju. Ni ja nisam vjerovao ali uvjerio sam se kad je sjela prva moja plaća od 10$. To sam dobio preko Dailyclicka jer sam tamo prvo započeo. Na drugim još nisam skupio tu minimalnu svotu od 10$. Sad ovisi o vama koliko imate volje i želje zaraditi...Treba početi od nekud a onda preporučam kupovanje referala. To ću i ja učinit sa svim ovim početnim novcima koje imam. Slobodno pitajte ako što nije jasno.
Evo popis linkova koje ja koristim pa počnite i vi sa zaradom:

Dailyclick
Velocity Click
Bux
Bux3
10Bux

I evo link od Alert Paya preko kojeg dižete novce:

Alert Pay