Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 08.08.2007.

Osječam se full jadno

I tako evo nisam pisao neko vrijeme jer sam rješavao neke stvari sam sa sobom. Više ne pijem i totalno sam druga osoba. Tj. ista sam osoba kakav sam bio i u osnovnoj. I osječam se puno bolje. Ne fali mi cuga, ni izlasci ni ništa. Samo se želim posvetit mojoj ljubavi koju volim više od svog života. Ali evo zadnjih dana ne osječam se najbolje. Opet smo skupa i pružam joj svu moguću ljubav i pažnju koju ona zahtjeva ali na kraju ja se ne osječam dobro. Neznam zašto. Osječam da ne dobivam tu ljubav natrag. Znam da me voli ali svakim danom sve mi više bježi. Bježi od mene i stalno me provocira. Neznam čime sam to zaslužio. Možda me se ipak želi rješit, možda je našla nekog boljeg... Neznam. Ne želi mi reč. Zaključno je samo da joj idem na živce. Full se trulo osječam. Samo bi htio da smo sretni i da smo zajedno a nikako da dođem do tog nivoa. Ljudi pomagajte. Bez nje sam nitko i ništa a užasno se bojim da ju ne izgubim. Neznam šta bi onda. Bio bi samo jedan prolaznik koji šeta mrakom. Možda je ipak problem u meni. Možda pretjerujem, neznam... Nadam se da je samo faza...