Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 28.03.2006.

Ankete

Evo baš mi se i ne da puno pisat pa ću samo ukratko reć da mi je ovaj prošli tjedan bio genijalan i to najviše u društvu Doris. Baš smo se zabavljali, a sad ovaj tjedan je počeo isto super. Ispravio sam psihu na 4. Nemrem vjerovat. Bio sam na Metalu protiv maškara i bilo je odlično. Eto baš mi se neda više pisat i evo vam za kraj objave starih anketa:

Slani Crvi-Grozne Stvari

Odlično - 7
Vrlo dobro - 10
Dobro - 6
Loše - 1
Neslušljivo - 12


Zahvaljujem svima na glasanju i ovo nam samo može biti smjernica za dalje.

Evo rezultati i druge ankete koja je već poprilično u funkciji pa je vrijeme da je i maknem:

Let 3 - Bombardiranje Srbije i Čačka

Odličan 61% 25

Neslušljiv 14.6% 6

Dobar 12.2% 5

Loš 12.2% 5


ponedjeljak, 20.03.2006.

Slani Crvi-Grozne Stvari (pvi singl)

Slani Crvi - Grozne Stvari

subota, 18.03.2006.

Malo promjena!

Evo da ne bi pisao samo o sebi odlučio sam smisliti neku temu! I evo sinoć sam pretraživao malo stranice i došao do jedne meni vrlo smješne a na vama je red da ocjenite dal je smješna ili ne. Stvar je u slikama koje evo možete i pogledati, na vama je red da od 1-10 ocjenite ružnoču slika u cjelovitosti! Ugodnu zabavu želim!! Napišite još koja vam je slika najodvratnija a koja vam ja najmanje!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 16.03.2006.

Let 3 i ja

Evo ovo sam vam već spomenuo, a to je da sam imao priliku svirat na probi sa Letom 3. I to sam svirao "Dramu" i svi dobro znate da je moj stari nekada svirao sa Mrletom u Letu 3 i u legendarnim Termitima. Tako sam i uspio svirat sa Letom inače mi to nikada ne bi uspjelo. A sad evo vam i spot:

Let 3 i ja - Drama (ovaj link radi)
Let 3 i ja - Drama (ovaj navodno ne radi)
Let 3 i ja - Drama (loša kvaliteta)

Za one koji neznaju: kada otvorite ovaj prvi link otvorit će vam se stranica od rapidsharea. Zatim ćete imati opciju premium ili free. Kliknite na free. Zatim će vam negdje na sredini odbrojavat i pisat će vam pease wait. A nakon toga će vam se na tom mjestu pokazati dvije opcije.Download from "Omega" ili download from "Alpha". Vi stisnite download from "Alpha" (jer sam tamo već isprobao), te ispod toga tamo di vam piše-no premium user. Please enter (pa neki kod) here, tamo u kučicu upišite taj kod koji već piše i onda kliknite ispod na download. I to je kraj mudrosti.

srijeda, 15.03.2006.

Samo još jedan dan za obična ljudska bića

Srijeda ko srijeda. Svaka je skoro ista (škola). Al dobro. Šta se mora, mora se. Evo malo sam eksperimentirao i došao do novog otkrića, a to je kako staviti svoje filmiće na net. Evo za testiranje sam ih stavio par.

Napomena: Video clipovi su snimani sa mobitelom, pa je kvaliteta na razini 0-le, a zvuk nećemo komentirat. Ako skužite neke riječi i ili pjesmu koju sviramo na probi javite, jer ja nemogu skužit od tolko li dobrog zvuka. I još nešto da bi pokrenuli filmiće morate imati quick time, a možete ga skinuti ovdje: quick time - download

Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
Video 6
Video 7
Video 8

utorak, 14.03.2006.

UTORAK

Ukratko današnji dan:bla bla, buđenje, niš nisam jeo, gladan cijeli dan, i dobio sam jedan iz Hrvatskog i pišem post ovaj iako je srijeda, al nema veze. Poslije škole sam išao na cugu u Palach sa grupom Donar Go Vs. Nobel i BigDaddyTardom i to je to.

Evo par slika jer mi se stvarno neda pisat

Kuham ručak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čokolada Let 3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja najveća ljubav (ne telka, ona je samo ljubav)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja kao fol učim nešto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nutella - 3 kg.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto, dosta za danas.

ponedjeljak, 13.03.2006.

Proba

Evo pošto je već ponedjeljak 1 ujutro i danas je škola popodne onda ću sad napisat nešto jer ni se neće dati poslije škole. Držte mi fige da me ne pitaju sutra niš. Dobit ću sutra kontrolni iz psihologije koji ću dobit 1 jel sam predreao prazan papir. Al dobro šta više reć. Vikend je prošao. Bilo je super u subotu. Frendica mi je slavila rođendan. Bilo je super. Još sam upoznao tipove koji su me pitali dal ću im svirat u bendu. Ja sam im reko da me zvrcnu. A jebe mi se idem jel me zanima da vidim šta sviraju i tako. Šta ako je mogao moj stari svirat u više grupa odjednom onda mogu i ja. Ionako rjetko imam probe sa Slanim Crvima jer nas svih škola ždere pa se je teško dogovorit. A dobro kad sam već spomenuo Crve evo vam fotke sa probe.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 12.03.2006.

1000 posjetioca

Evo ljudi već vas je došlo i ošlo vas 1000. Hvala svima koji su dolazili i kojima se sviđa moj rad. I to je u biti to. Hvala. Pozdrav.

Tko čeka, dočeka?

Evo kolko ste me gnjavili da stavim slike iz Venecije i evo. Nabavio sam ih!!!!!!

Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Graho - jebiga bili smo pospani

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja u busu, u međuprostoru.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi - dok je bila piš pauza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Graho i ja se zajebavamo u dučanu a svi nas ljudi gledaju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I evo ga. To je Ilija. Zamislite 6 puta smo ga sreli... Hahahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo ga s čuturicom!!! Hahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Venecija - bez veze

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Umorne od shopinga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na brodu - povratak

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Bus - povratak

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Individualne fotke

Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bruno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Graho

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dodo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 10.03.2006.

Povratak

Petak, nemože biti ljepši. Vratio mi se internet nakon ćak ja mislim 2 tjedna. Ovih par posta sam napisao kod Chunga u međuvremenu, al sad se opet mogu igrat s dizajnom i eksperimentirat razna sranja. Nadam se da mi za sad ide dobro......

I da dobio sam novu matičnu:

Image Hosted by ImageShack.us

Komp sa prijašnjom pokvarenom matičnom (finale = internet koji mi nije radio)

Image Hosted by ImageShack.us

Kako sada radi!!!

četvrtak, 09.03.2006.

Ljudi, ste živi?

Evo me natrag, ali samo na kratko jer mi jebeni internet još ne radi. Ovaj post pišem kod frenda doma. Sad sam malo zgažen jer sam popio 6 pivi ali ništa zato. DANAS JE BILA SVIRKA, I TO PRVA SVIRKA GDJE SMO NASTUPALI SAMO MI, I NITKO DRUGI. Bilo je fenomenalno. Svirali smo ćak 2 sata, tj. do ponoč. Sad je skoro 2 i ja se jebem s ovim postom ali, ko će ako neću ja? Ljudi stavit ću vam slike prvom prilikom da vidite kako je dobra bila atmosfera. Btw. nabavio sam slike od Ilije iz Venecije, koje ću stavit kad mi poprave net i da ne bi zaboravio da kažem za anonimca da je oko na vrhu bloga, Sabrinino i ide u moj razred, znači da iz Rijeke je.

Ajd bok (jedva ćekam da mi net ponovo proradi a do tad će moj blog bit u ...)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Let 3

LET 3
STIL: ROCK, ALTER, CABARET
STATUS: AKTIVAN
DISKOGRAFIJA:
RIJEKA PARIS TEXAS, KOMPILACIJA (HELIDON / FV ZALOŽBA 1987.)
THE BEST OF INDIE ROCK - MADE IN CROATIA, KOMPILACIJA (DANCING BEAR 1993.)
TWO DOGS FUCKING (HELIDON, 1989.)
EL DESPERADO (HELIDON, 1991.)
PEACE (DALLAS, 1994.)
ŽIVI KURAC /LIVE (DALLAS RECORDS, 1996.)
NEČUVENO (DALLAS RECORDS, 1997.)
JEDINA (DALLAS RECORDS, 2000.)
RI ROCK - 25 GODINA LIVE, RAZNI IZVOĐAČI (DALLAS, 2004.)
BOMBARDIRANJE SRBIJE I ČAČKA (DALLAS RECORDS, 2005.)
ČLANOVI GRUPE:
DAMIR MARTINOVIĆ MRLE - BASS, RIJEČI, EFEKTI
ZORAN PRODANOVIĆ PRLJA - VOKAL
IVAN ŠARAR - KLAVIJATURE, PROGRAMIRANJE, PUHAČKI ARANŽMANI
DRAŽEN BALJAK BALJAK - GITARA, MANDOLINA
MATEJ ZEC KNKI - GITARA
BRANKO KOVAČIĆ HUDOR - BUBNJEVI

LET 3 - KRONOLOGIJA I DISKOGRAFIJA
Ogromna količina podataka za upoznavanje sa grupom, čak i za najokorjelije fanove...

O LETU

Kad se pokuša sumirati dosadašnji radni vijek grupe Let 3, bez sumnje moraju se koristiti sami superlativi. Višegodišnjim beskompromisnim djelovanjem grupa se uspjela nametnuti kao trademark grada Rijeke, cijele jedne regije te na koncu poklonika nadahnute različitosti u više država.

Bend je od početka djelovanja prije petnaestak godina pratila osobita pažnja onoga dijela rock poklonika koji su odmah bili očarani bitnim kvalitetama riječana. U nastavku karijere krug štovatelja stalno se širio, a općenito je popularno glazbena javnost postajala svjesna da LET 3 nisu samo bizarni, bučni čudaci nego prvorazredna rock atrakcija i zaista unikatna umjetnička pojava. Nakon početne fascinacija onime u čemu je LET 3 doista neponovljiv - fantastičan image i sceničnost - postajale su vidljivije i ostale kvalitete grupe: Izuzetni tekstovi, uvijek perfektan izvođački nivo - napose frontmana i vokalista Zorana Prodanovića Prlje, dramaturška i stilska dorađenost koncerata i javnih istupa općenito, glazbena specifičnost, iz osnova indie frenetičnosti razvijena do izuzetne rafiniranosti, uvijek praćene specifičnim humorom i osjećajem za bizarno. Pa iako bi se moglo usvtrditi da je barem u nekoliko od nabrojenih elemenata LET 3 ponajbolji na području puno širem od matične Hrvatske - ipak je ono što ih čini doista velikom glazbeno -scenskom pojavom ukupnost, zaokruženost, vjerodostojnost i uvjerljivost njihovoga umjetničkog postupka. LET 3 nikada nisu parodirali, komentirali ili negirali, bilo svoj glazbeni bilo socijalni ili politički okoliš, kao što mu nisu ni povlađivali. Oni su ustrajno gradili u gotovo svim svojim bitnim sastojcima "paralelan" univerzum, čija se kvaliteta nikako nije iscrpljivala u pukoj različitosti, nego u unutrašnjoj logici i uvjerljivosti te različitosti.

O DISKOGRAFIJI

Govoreći o korijenima grupe, mora se krenuti i dalje u prošlost, prije 1986., godine oformljavanja Leta 2, točnije na sam kraj 70-tih kada je Damir Martinović Mrle svirao u legendarnoj riječkoj punk grupi Termiti čiji će hit "Vjeran pas" band obraditi puno godina kasnije. Nakon raspada Termita Mrle nastavlja svoje djelovanje kroz multimedijalan projekt Strukturne ptice. Negdje u to vrijeme Zoran Prodanović Prlja, druga polovica kreativne jezgre Leta 3 skuplja svoja prva scenska iskustva u sastavu Umjetnici ulice. Oni zajedno sa odabranom ekipom riječkih glazbenika utemeljuju u veljači '86. Let 2. Početkom slijedeće godine band mijenja ime u Let 3 i bilježi prvi diskografski izlaz sa dvije pjesme na kompilaciji "Rijeka - Pariz - Texas".

"Two Dogs Fucking", žestoki i u za njihove poklonike već mitski debut Leta 3, objavljen u travnju '89. i sadržavao je pjesme kao što su himna ˝Izgubljeni˝, ekstatična ˝Sam u vodi˝, frenetične ˝Ne trebam te˝ i "U rupi od smole", koncertne favorite i dan danas. Drugi album, ˝El Desperado˝, objavljen je u prosincu 1991. te dočekan ovacijama kao i njegov prethodnik. Na ploči je niz iznimnih skladbi, napr. obrada ˝Vjernog psa˝, urnebesne ˝Fuck Famiglia˝ i ˝Ha ha ha˝, šarmantna ˝Pokvarena žena˝ i slojevita tema ˝Mona˝. Vrijeme između dva albuma i nakon "El Desperada" Let 3 su popunili gotovo neprekidnim turnejama koje su, osim Hrvatske, uključivale i nastupe po Sloveniji, Austriji, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Španjolskoj, Grčkoj i Alžiru. U proljeće '94. grupa se seli na imanje Blue Moon kraj gradića Huma u srcu Istre gdje u pastoralnom ugođaju stvaraju album ˝Peace˝ koji je svoje objavljivanje dočekao u studenom iste godine. ˝Peace˝ je donio nove himne ˝Kontinentio˝, ˝Nafta˝, ˝Droga˝ i ˝Elefante Elettrico˝, i također inaugurirao osobit način rada na hrvatskoj sceni: suradnju sa, za žestoki rock izraz posve netipičnim naturščicima, istarskim glazbenicima starije generacije, te uspješno miksanje tradicionalnih glazbenih oblika sa modernim rockom.

Na turnejama koje su uslijedile, konkretnije na nastupima u Zagrebu, Rijeci i Ljubljani snima se materijal za koncertnu ploču tipičnog naziva ˝Živi kurac˝(ima naljepnicu na kojoj piše odlijepi pa kad odlijepite dobijete Živi…) koja je objavljena u ljeto 1996. godine. Perfektno snimljen, odsviran i upakiran, ovaj dvostruki album jedan je od najkvalitetnijih live dokumenata domaće popularne glazbe i svakako prvoklasni dokumenat koncertne magičnosti Leta 3.

O ˝FEDRI˝

Grupa je u travnju 1996. započela rad na predstavi "Fedra" Ivice Buljana, da bi u lipnju održali premijeru. Angažman domaćih rockera u teatru nije ništa novo, ali do ˝Fedre˝ niti jedan band nije bio toliko eksponiran u izvedbi jedne predstave u kojoj je bio praktično centralna pojava. Slobodno se može reći da je ˝Fedra˝ jedna od najuspješnijih hrvatskih predstava zadnjih godina, što potvrđuju njena brojna gostovanja u Španjolskoj, Italiji, Sloveniji, Grčkoj, Makedoniji i Venecueli i njen već kultan status. Angažman Leta 3 nagrađen je nagradom Hrvatskog glumišta te ˝Porinom˝ za najbolju kazališnu glazbu (˝Pipi˝). Ono što se je pritom pokazalo, a kasniji angažman Prlje u predstavi ˝Pilad˝ potvrdio, jest "prirodna" bliskost Leta 3 sa kazalištem u kojem njihova izrazita sceničnost funkcionira gotovo jednako dobro kao na koncertima.

O ˝NEČUVENO"

Nešto više od godinu dana nakon koncertnog albuma ˝Živi kurac˝, u rujnu 1997., izašao je i dotad najdrastičniji koncept sastava, album ˝Nečuveno˝. Svojevrsnoj provokaciji moglo se pronaći slične prethodnike u povijesti glazbe dvadesetog stoljeća no to je vjerovatno jedini glazbeni proizvod na kojemu nema baš ničega (ni snimljene tišine), a kojega je kupilo 350 štovatelja. Ili, preciznije, proizvod je sadržavao umjetničku viziju grupe koja je komade plastike označila serijskim brojevima, opremila omotom i prekrstila ih u album "Nečuveno" sastava Let 3.

Projekt je bio praćen video spotom "Neviđeno" (plavim praznim ekranom) i spektakularnom promocijom na centralnom riječkom trgu.

˝JEDINA˝ - O DANAS I SUTRA

Početkom 1998. u grupi se događa reorganizacija članstva, i nakon višemjesečnih traženja i audicija, formirana je sadašnja postava: Damir Martinović - Mrle (bas), Zoran Prodanović - Prlja (vokal), Ivan Šarar (elektronika), Dražen Baljak - Baljak (gitara), Matej Zec - Knki (gitara) i Branko Kovačić - Hudor (bubnjevi). Osim manjih nastupa u Sloveniji na kojima se isprobavao novi materijal prvi pravi javni dokaz snage nove ekipe glazbenika bio je spektakularni novogodišnji koncert na riječkom Korzu pred desecima tisuća poklonika. Tada je grupa već finiširala materijal za svoj novi album, praćena entuzijazmom i oduševljenjem svih sudionika, gostiju, "tehničkog osoblja", ljudi iz medija i slučajnih namjernika. Oduševljenje je proizilazilo iz općega mišljenja da je riječ o njihovom najkvalitetnijem uradku na kojem su najfinije izbrušene sve njihove kvalitete.

Album "Jedina" sa datumom izlaska 15. svibnja 2000. šesti je diskografski uradak Leta 3, projekt koji još izrazitije nego prijašnji, fokusira i potencira sve ključne elemente estetike grupe. Album je pripreman dvije godine a u konačnom snimanju i oblikovanju učestvovao je cijeli niz gostiju i suradnika: stalni pratilac grupe, iznimno cijenjeni producent Janez Križaj, vrhunski slovenski designer Ajax, fotograf Rino Gropuzzo, odličan riječki vokalni kvartet ENI, ciganski band Crni dijamanti izvučen iz sluma na riječkom predjelu Pehlin, klapa Silba, tenorist Voljen Grbac, puhači Jakša Kriletić i Igor Pavlica iz Jinxa, te Marko Anić i Toni Železnik, I još mnogo drugih glazbenika, bubnjara, rappera, gitarista, banjoista…..

Svojevrstan uvod u ovaj diskografski projekt, single PNNK, kolikogod bio drastičan egzemplar onoga što bi se od Leta 3 načelno moglo očekivati, nije ukazivao na unikatnu umjetničku gestu za koju se grupa odlučila. Materijalu koji je dugo i ustrajno pripreman, uobličen u čak 17 skladbi, višekratno provjeravan demo snimanjima i serijom nenajavljenih, anonimnih nastupa u Sloveniji, te naposlijetku sniman, miksan i opremljen vizualnim identitetom prema za LET 3 uobičajeno visokim standardima.

Letovci u 2004.godini najavljuju novi album o kojem se zna samo to da je radni naslov «Bombardiranje Srbije i Čačka», živi bili pa vidjeli, jer ovo opasno smrdi na narodnjake kakve još niste čuli u cijeloj galaksiji.

1986.
veljača
oformljena grupa Let 2

svibanj
finale YURMA

1987.
siječanj
promjena postave i naziva u Let 3

svibanj
Omladinski festival - Subotica

studeni
pojavljivanje na kompilaciji "Rijeka - Pariz - Texas"

1988.
travanj
Salzburg, Austrija - prvi nastup u inozemstvu

rujan
alter festival "Novi rock 88", Ljubljana

lip.-pros.
snimanje prvog albuma, studio "Tivoli", Ljubljana

1989.
ožujak
"Hungaro Carrot Festival", Budimpešta, Mađarska

travanj
izlazak debut albuma "Two Dogs Fuckin'" (Helidon)u godišnjim izborima najčešće proglašavani yu rock album godine

svib.-lip.
Koncerti u Italiji, Milano, Bologna, Udine

1990.
lipanj
"Anteprima Rock Festival", Torino, Italija

srpanj
"Rotta Mediterranea Festival", Alžir

kolovoz
"Arena Festival", Pula (uz E.Neubauten, Alien Sex Fiend, Pankow, Borghesia, Disciplina Kičme, Miladojka Youneed…)

rujan
Biennale mediteranskih država, Marseille, Francuska

rujan
turneja - Francuska, Španjolska, Austrija

listopad
predgrupa grupi The Mission u Zagrebu i Ljubljani

1991.
siječanj
turneja - Austrija, Mađarska

velj.-svib.
snimanje drugog albuma, studio "Tivoli", Ljubljana

lipanj
"Carrefor Festival", Solun, Grčka

rujan
"Novi rock - Network Festival", Ljubljana

listopad
predgrupa Siouxsie And The Banshees, Ljubljana

studeni
"Legalise Croatia Tour" - Austrija (Beč, Salzburg, Wells, Linz)

prosinac
izlazak albuma "El Desperado" (Helidon, prvi riječki CD) najčešće proglašavan alter album godine u Hrvatskoj

1992.
veljača
koncerti na ličkom frontu

ožujak
turneja - Austrija (Steyr, Beč, Salzburg)

travanj
snimanje video spota "Vjeran pas"

kolovoz
"Melody Festival", Pula

1993.
veljača
turneja - Austrija (Beč, Kanal, Wiener Neustadt)

svibanj
snimanje video spota "Disneyland" u Istri

studeni
sudjelovanje u danima mode "Fashion News", Opatija

1994.
proljeće
pripreme i snimanje albuma "Peace", Hum, Istra

kolovoz
"Art & Music Festival", Pula

28.11.
izlazak albuma "Peace" (Dallas)

prosinac
nastup na festivalu "Fiju Briju 1", Zagreb

1995.
ožu.-trav.
snimanje video spota "Kontinentio"

ljeto/jesen
turneja "Peace" - Hrvatska, Slovenija, Austrija

listopad
snimanje video spota "Nafta"

prosinac
"Peace" album godine po izboru čitatelja i kritike "Heroine Nove"

prosinac
nastup na festivalu "Fiju briju 2", Zagreb

zima 95./96.
snimanje koncertnog albuma "Živi kurac" na koncertima u Zagrebu, Rijeci I Ljubljani

1996.
ožujak
"Porin" - nominacija albuma "Peace" za alternativan album godine

travanj
početak rada na predstavi "Fedra", Teatar &TD, Zagreb

proljeće
snimanje video spota "Pipi"

lipanj
premijera predstave "Fedra"

kolovoz
"Art & Music Festival, Pula

6.8.
izlazak dvostrukog live albuma "Živi kurac" (Dallas)

rujan
videospot "Nafta" nagrađen "Oktavijanom" na Danima hrvatskog filma

studeni
gostovanje "Fedre" u Madridu, Španjolska

studeni
nastup na prosvjednom koncertu za Radio 101, Zagreb

studeni
nagrada Hrvatskog glumišta za kazališnu glazbu u "Fedri"

prosinac
nastup na festivalu "Fiju Briju 3", Zagreb

prosinac
novogodišnji koncert na trgu u Rijeci (-7°C, bura 100 km/h).

1997.
ožujak
"Porin" za kazališnu glazbu u predstavi "Fedra"

ožujak
nastup s "Fedrom" u Torinu i Milanu

lipanj
gostovanje "Fedre" u Venecueli

kolovoz
"Art & Music Festival", Pula

listopad
gostovanje "Fedre" u Solunu, Grčka i Skopju, Makedonija

25.9.
izlazak albuma "Nečuveno" (Dallas)

list.-stud.
koncertna promocija albuma

1998.
ožujak
dva "Crna mačka" - za najinovativniji album i najbolji image reorganizacija banda i početak rada na albumu Jedina

1999.
proljeće
prva demo snimanja

proljeće/ljeto
probni koncerti, testiranje novoga materijala

prosinac
nastup na koncertu podrške opoziciji, Dom sportova, Zagreb

31.12.
novogodišnji koncert na Korzu, Rijeka, 40.000 ljudi

2000.
ožu.-trav.
snimanje albuma "Jedina"

2001-2004.
sij./pros.
koncertna turneja (2001/4.) i snimanje novog albuma «Bombardiranje Srbije i Čačka»

Dodatno o nekim albumima:

Image Hosted by ImageShack.usLET 3 - TWO DOGS FUCKIN'

prvijenac koji redom donosi čiste bisere - 'Izgubljeni', 'Sam u vodi', 'Niotkuda'...

Helidon - 1989.

Piše: Robert Paulić

Prvi album grupe LET 3 snimljen davne 1988. godine.

Žestok i za njihove poklonike mitski debut Leta 3, objavljen u travnju '89.

Sadržavao je pjesme koje su nezaobilazni koncertni favoriti i dan danas.

Za mlađe: s omota ploče smiješi se legendarni Bing, sresti ćete ga već negdje u gradu.

Za starije: znate sve.

O albumu nema smisla razglabati jer ovo djelo je neprikosnovena i neponovljiva Antologija.

Obavezno štivo.

Pametnome dosta.

Amen.

Na albumu su sudjelovali:
Damir Martinović-Mrle (el.bas, glas, metalna ptica, kugle),
Zoran Prodanović-Prlja (vokal),
Ivica Dražić-Miki (gitara, glas),
Nenad Tubin-Tubin (bubnjevi, glas) i
Igor Perković-Gigi (gitara).

Producent: Goran Lisica Fox
Snimanje: Studio Tivoli, Ljubljana, lipanj - prosinac 1988.
Snimatelj: Toni Jurij
Mix, programiranje: Janez Križaj.

Image Hosted by ImageShack.us
PLAYLIST LET 3 - TWO DOGS FUCKIN'

1. Sam u vodi
2. U rupi od smole
3. Ciklama
4. Izgubljeni
5. Zora
6. Ne trebam te
7. Niotkuda
8. Veliki dan

LET 3 - EL DESPERADO ...prvi RI ROCK album na CD-u i pregršt nevjerojatno upečatljivih rock pjesama...

LET 3 - ŽIVI KURAC LIVE / 2CD ...odličan dvostruki live dokaz čiste genijalnosti uz mnogobrojne goste...

Image Hosted by ImageShack.us

Let3 - Bombardiranje Srbije i Čačka

Hrvatska diskografija bogatija je za balkangalaktički turbo-folk novi album "Bombardiranje Srbije i Čačka" skupine Let 3, koji su ovi riječki glazbenici / performeri / umjetnici pomno brusili gotovo pune tri godine. Unikatan je to spoj naizgled nespojivog - rocka, etna, narodnjaka, trasha, ex-YU sweet popa osamdesetih, elektronike, drum'n' bassa i nu metal prangijanja i što već svega ne.

"Mi ne zbijamo šalu, time se bavila 'Top lista nadrealista'. Mi stvaramo nova značenja, sastavljamo ih od mnogo štošta, ima u tome puno humora, ali nema parodiranja. Parodiranje je isto što i paradiranje. Ovo naše je novi svijet, neka nova zemlja, Nova Jugoslavija!" - izjavili su letovci za Novi list ovih dana prilikom izlaska novog albuma.

"Let 3 je već dugo umjetnička grupa koja se izražava na različite načine, istovremeno smo i rock-bend i multimedijalna scenska skupina i dizajneri masovnih uzbuđenja putem medija. Ali sve su te različite aktivnosti povezane u cjelinu izraza kao što su povezane i funkcionalno. Svaki rock ili pop izvođač svjesno ili nesvjesno radi na i radi s kolektivnim i pojedinačnim emocijama slušatelja, gledatelja, slučajnih prolaznika. Mi to radimo s jasnim namjerama, proračunato vrtamo po dušama ljudi na sve raspoložive načine osim fizičke prisile" - nastavljaju oni.

Neminovno je da "novi" Let3 gubi naklonost jednog dijela svoje dosadašnje publike, posebice onih "pravovjernih rockera", s ovim otvaranjem Pandorine kutije u koju je do sada uspješno zavirio samo "gospodin umjetnik" Goran Bregović. Za razliku od Bregovićevog recikliranja i prepaketiravanja postojećih glazbenih produkata letovci nude bombardiranje sa nešto drugačijim predznakom - nude nam shizofrenu viziju Nove Jugoslavije i njenih pripadajućih republika i pokrajina u svim aspektima, bilo glazbenim, tekstualnim, scenografskim, dizajnerskim ili kostimografskim. Nikada više nisu bili "na rubu", nikada provokativniji, koliko god odbijali potvrditi da su provokativni, posebno u medijskim istupima, upravo sada "titraju jaja" više nego ikada prije. Netko će se naći razočaranim, uvrijeđenim, isprovociranim, netko će uživati i plesati uz CD, a netko ostati sasvim zbunjen. Neosporno je da će bombardiranje grupi donijeti nezanemarivo širi manevarski koncertni prostor kao i posve novu publiku koja ih je do sada otpisivala kao "previše alter". Ne treba također niti zanemariti koncertno oprobavanje "folk koncepta" oči-u-oči s njihovom starom publikom od Triglava do Vardara. Nekima će biti "previše cirkus". Nekima tu neće biti muzike. Nekima će biti odlični i zabavni. Nekima "carevi". I tako dalje... sve ovisi o kutu gledanja. Čak su i u našoj maloj redakciji reakcije na album podjeljenje.

Prvi efekt bombardiranja je postignut - svi pričaju o Letu 3. Od medija, kolega, političara, sociologa, fanova, sve do teta u supermarketima diljem Lijepe naše. Onaj drugi val treba sačekati, za njega je važan faktor (čimbenik, ako vam je draže) samo linearan protok vremena. Prijašnje albume ove grupe je krasio epitet "starog vina" - što stariji to bolji. Za "Bombardiranje Srbije i Čačka" bi mogli reći da je više kao "jedna ljuta dupla rakijica s nogu", nego blaga vinoljubiteljska filozofska nedoumica.

Sve je i svašta "Bombardiranje Srbije i Čačka". Veliki posljednji album jugo muzike koji je poput crne rupe u sebe usisao sve raspoložive materije u svojoj blizini i ispljunuo ih tolikom žestinom da sve frca u ovom dijelu svemira (Balkana). mogao bi se sada napraviti barem jedan opsežni rad na temu što su Rambo Amadeus, Nervozni poštar i (sadašnji) Let3. Đu ili ba? Ako kužite što mislim reći...

Vrhunske u svakom pogledu "Ero s onoga svijeta" i "Sokol" stoje uz bezgranično ljigave folk-pop-trash začine Joea Maračića Makija, Miše Kovača i Šabana Šaulića? Deep Purple i The Doors rame uz rame s dragačevskim trubačima i drum'n'basssom? I tako redom, tko bi nabrojao sve dijelove kolaža... Glazbeno i produkcijski ovo je daleko najbolja ploča Leta 3. Prlja je nenadmašan u pjevačkoj interpretaciji. Dečki na gitarama razigrani i nadahnuti. Doduše, najmanje je ovo autorska ploča jer dosta prostora imaju obrade i sampleovi, no to čak i ne smeta jer se u "koncept" neke Nove Jugoslavije savršeno uklapaju šablone manje-više poznatih melodija. A ukusi? O njima se ne raspravlja, jel'te? Bombardirajte se malo sami. Materijala ima. Ovo nije ziceraški album grupe s višegodišnjim stažem i statusom ponajboljeg domaćeg rock benda. Let3 nije bend. Ovo nije još jedan album. A moje mišljenje o materijalu... pa, stvarno se dugo nisam ovako dobro nasmijao uz jedan Compact disc. Kažu da je smijeh ljekovit... eto i rakijice. Ajd' živjeli!

Tracklisting:

1. Mala soba
2. Ero s onoga svijeta
3. Riječke pičke
4. Odvest ću te na vjenčanje
5. Zurle treštat
6. Rado ide Srbin u vojnike (Pička)
7. Dijete u vremenu
8. Sokol
9. Ciklama
10. Beograde
11. Alam Iđazi
12. Mamne Baneta
13. Jahorina
14. Kurcem u čelo
15. Odpeljal te bom na poroko
16. Most na Drini ćuprija.

Skinuto sa stranice http://www.ri-rock.com

LEGENDE ZA SVA VREMENA

TERMITI
STIL: PUNK
STATUS: NEAKTIVAN
DISKOGRAFIJA:
NOVI PUNK VAL 78-80, KOMPILACIJA (RTV LJ 1980.G.)
LP PLOČA VJERAN PAS (DALLAS 1996.G.)
ČLANOVI GRUPE:
PREDRAG KRALJEVIĆ - VOKAL
ROBERT TIČIĆ - GITARA
BERISLAV DUMENČIĆ - BUBANJ
DAMIR MARTINOVIĆ MRLE - BASS
JOSIP KROŠNJAK PEPI - KLAVIJATURE
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Termiti (1978 - 1982)

1978.
Počeli sa radom prvi riječki punk bendovi nakon Parafa -Termiti, Protest, Lom, Zadnji. Prvi nastup Termita održan je u riječkom klubu Modra, 23. listopada.

1979.
25. svibnja nastup Parafa i Termita na Pop festivalu u Mostama (Slovenija. 21. studenog legendarni nastup Parafa i Termita u Kristalnoj dvorani opatijskog hotela Kvarner na kojem je pjevač Termita Kralj stavio WC školjku na glavu, a poletjelo je i perje u izdašnim količinama, kasnije taj scenski motiv Mrle prenosi u sastavni dio nastupa grupe Let 3.

1980.
Izlazi kompilacija «Novi punk val» na kojoj su uvrštene pjesme Parafa («Narodna pjesma») i Termita («Vjeran pas», «Mama, s razlogom se brineš» i «Vremenska prognoza»).Termiti nastupaju kao predgrupa Buldožerima.
Image Hosted by ImageShack.us

1982.
Termiti održali posljednju svirku u Plavoj Sali Dvorane mladosti. Mrle je napravio projekt Strukturne ptice.

Nakon raspada Termita:

1983.
Nakon raspada Termita, Josip Krošnjak-Pepi ponovo pokreće Betu Centaury pod novim imenom Beta. Prvi nastup imaju u Lovranu sa grupama Skank, Mrtvi kanal i Fit.

1984.
Nakon raspada Termita gitarista Robert Tičić-Tica prelazi u Parafe i u toku snimanja ploče umire zbog urođene srčane mane.

1985.
Osnovana je grupa Let 2 koju su činili Zoran Prodanović-Prlja (ex-Walter i Umjetnici ulice), Damir Martinović-Mrle (ex-Beta Centaury i Termiti), Berislav Dumenčić-Kiko (ex-Termiti) i Mladen Vičić-Richie (ex-Paraf)

1987.
Iz Leta 2 i Strukturnih ptica oformljuje se Let 3.

1991.

U prosincu je u Rijeci objavljen prvi digitalni nosač zvuka (iliti CD), a on se zove «El Desperado» grupe Let 3. Album uključuje novu svježu verziju klasika «Vjeran pas» Termita u kojima je, podsjetimo, bas gitaru svirao Damir Martinović Mrle, duhovni vođa Leta 3. Bend se profilira u najjači i najaktivniji riječki «kulturni proizvod» što par godina kasnije rezultira pozivima za koncerte u Južnoj Americi, te pojavljivanje u kazališnim predstavama od kojih je najpoznatija «Fedra» s kojom također povremeno gostuju van granica Hrvatske. U «Fedri» Let 3 nastupa u svojstvu glumaca i benda. Ipak letovci ne ostaju pošteđeni personalnih promjena pa kroz postavu defiliraju članovi neaktivnog Grada (Orijen Modrušan - gitara), Laufera (Alen Tibljaš - bubanj) i Urbana & 4 (Marko Bradaschia - bubanj).

1995.
Održan je veliki koncert u Dvorani mladosti «Noć uz Rijeku 2» koji je između brojnih grupa i izvođača okupio i izvornu postavu Parafa.
Objavljen je «EP», treći album grupe Laufer s nekolicinom novih pjesama i drugačijih verzija prvotno objavljenih na «Pustinjama».
«Ri-rock» je održan u Palachu uz redoviti takmičarski dio održana su i dva retrospektivna koncerta po kojemu će se ovaj «Ri-rock» posebno pamtiti. Prvi nastup Parafa i Termita nakon mnogo godina. Termiti su nastupili u izvornoj postavi, osim pokojnog Tice, kojeg je dostojno na gitari zamjenio Rajko (ex-Nepal, Nova moda). Povratak riječkih prvoboraca na scenu pratila je erupcija oduševljenja od strane posjetioca Palacha od kojih mnogi nisu ni bili rođeni kada su Termiti prašili svoje prve hitove. Na opće iznenađenje Termitima se je pridružio riječki političar Vladimir Bebić – Bombarder s Kvarnera koji je s kćerkom par minuta zdušno olesao i pjevao uz Termite. Publika je bila posebno oduševljena kako je Bebić stoički podnio «pljuvanje» od strane istih.

1996.
Studijske i live snimke Termita objedinjene su i objavljene na CD-u «LP ploča Vjeran pas».

TERMITI - LP PLOČA VJERAN PAS
Image Hosted by ImageShack.us

posthumno CD izdanje - prekrasan epitaf punkerskoj Rijeci...

Dallas - 1996.

Piše: Nikola Cvjetović

Posthumno objavljivanje glazbenog opusa Temita na CD formatu, jedini prijašnji postojeći zapis bila je kazeta «Novi punk val 1978-1980» RTV Ljubljana, prvoboraca riječkog punka, na određeni je način došlo prekasno. U poplavi nekih drugih vrsta i stilova glazbe, načina življenja i općeg poimanja životnih stavova, pjesme Termita su nažalost izgubile mjesto u općoj kulturi mlađih naraštaja kojima te pjesme zvuče pomalo banalno i nerazumljivo.
Činjenica je da su te pjesme mogle živjeti isključivo u nekim drugim (prošlim) vremenima, a s današnje distance gledanja i preslušavanja one su izgubile snagu i smisao. Vjerski motivi više ne sablažnjuju javnost, a kamoli ostale mehanizme društvenih i moralnih čuvara. Gastabajteri su u modi iz osnovnog motiva - preživljavanja u današnjim životnim uvjetima. Roditelji se o klincima ne brinu ni s razlogom, niti bez razloga, što je čisti dokaz današnjih kurenata u kojima ti klinci odrastaju. Voze bolje aute nego oni u Londonu, obučeni su bolje nago ekipa iz Milana, a kultura im je kao da žive u Čačku ili na Dumitoru. Objavljivanje ploče s opusom Termita veliki je kulturološki pomak u očuvanju riječke scene i općenito glazbene kulture koja je obilježila kraj '70-ih i prvu polovicu '80-ih godina.

Nažalost, kod slaganja albuma veliki se propust dogodio u kvaliteti samih zvučnih zapisa. Na ploču su stavljene mnoge snimke upitne zvučne kvalitete pa se kod preslušavanja gubi energija i snaga pojedinih pjesama. Album otvara antologijska himna «Vjeran pas», koja zauzima posebno mjesto na svim domaćim i ex-Yu listama kao jedna od ponajboljih domaćih punk pjesama. Dokaz tome su i bendovi koji su skladbu obradili i stavili na svoje albume ili izvodili na nastupima (Let 3, Fit, Zvoncekova bilježnica) , a klinci ju i danas rado pjevuše i slušaju. Numere poput: «Mama s razlogom se brineš», «Ko vas jebe šminkeri», «Kišni razdraganci», «Zdravo Marijo», «Idem-nestajem», udarne su pjesme ove kompilacije i općenito udarne pjesme riječkog punka koje vješto dočaravaju problematiku i odrastanje ondašnjih klinaca. Beskompromisni tekstovi (za ondašnje vrijeme), pomiješani s energičnom svirkom i urnebesnim nastupima, potvrdili su Termite kao jedne od vodećih punk bendova ondašnje države.

Nespretno dodavanje live materijala s nastupa iz Pule i Rijeke nažalost slabo je uklopljeno, izrazito loše snimke s nastupa daju krivu sliku o bendu koju ne zaslužuju. Namjera stavljanja tih snimki možda je bila da se dočara duh tog vremena koja prizivaju neki stariji slušatelji, ali, nažalost, mlađim generacijama (naviknutima na visoke produkcijske standarde) predstavlja bend i njihovu svirku u lošem svjetlu.

No, činjenica je da je objavljivanje «LP ploča Vjeran pas» definitivno čvrsti spomenik prvoborcima punka, koji to mjesto punopravno zaslužuju u ex-Yu diskografiji. Nekim starijim osobama ovo je podsjetnik na neke prijašnje godine, dok će mlađima ostati zapis nekih sretnijih i «kulturnijih» vremena... Vremena kojima nažalost nisu bili svjedoci, a u kojima su te pjesme zračile svojom snagom, inventivnošću i novim idejama, a Termiti obilježeni svojom beskompromisnošću i sirovom energijom na nastupima koji se prepričavaju sve do današnjih dana.

PLAYLIST TERMITI - LP PLOČA VJERAN PAS

1.Vjeran pas
2.Ja ne želim ništa
3.Mama, s razlogom se brineš
4.Vremenska prognoza
5.Ujo gastabajter
6.Prljava sudbina
7.Idem nestajem
8.Žaca
9.Zdravo Marijo
10.Šminkeri
11.Kišni razdraganci
12.Crossofiran
13.Pobuna
14.Nova umjetnost
15.Gibajmo se
16.Miris tamjana
17.Baš vas briga
: : LIVE BONUS
: : Redukcija
: : Ja ne želim ništa
: : Komercijalna ljubav
: : Igrokaz hajate
: : Vjeran pas
: : Miris Tamjana
: : Skylab

Preuzeto sa http://www.ri-rock.com/