Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 06.02.2006.

Početak novog tjedna

Joj nisam mogao poželjet gori početak novog tjedna. Skoro sam zaspao za školu al sam se jedva digao i krenuo u školu kad ono mene boli grlo za poludit. Izašao sam vani a ono vani zima za umrijet. Bilo je -3. Došao sam u školu i bilo mi je loše pa me razrednik pustio mado. Sad slušam ziku i pišem ovo česme. Sad sam maloprije gledao "Sanju" i temu: Dvornikovi , pa sam se malo nasmijao i nakašljao da nemrem više pričat. Al pitate se zašto mi je ovo loš početak tjedna kad ne idem u školu, al nemojte mislit da sam štreber jer nisam nego imamo prvu svirku koji možemo nazvati našom prvom samostalnom svirkom. I to u Lovranu 3.3.2005. Još vam javim u kolko sati. Dođite. Svirat ćemo oko 20-ak pjesama uključujući i našu autorsku "Grozne Stvari".

Ajd bok!!!