**** Sickness ****

petak, 12.11.2004.

Svlacionica ( I )



Evo jos jedna prica o „X“

Cijeli dan ono trpis sve predmete i na kraju jedva docekas sat tjelesnog..To gurenje, skakanje, vriska ovo ono.. I upadamo mi sada u svlacionicu , naravno muski u musku cure u zensku..Sada kad udjes u svlacionucu jedan metar naprijed ono kao zid i onda sa ljeve strane dolazi prosirenje sa klupama, vjesalice.Prije ulaza u salu nalazi se WC, cesme i tus..Naravno odma u svlacionici pocinje rasprava ko s kim igra i cega ce se razbacati..Onda posudjivanje tena jer ako si u cizmama neda nastavnica moras tene da imas i gluposti jos tih nekih..Sad se mi presvlacimo i X se zajebaje..Otiso tamo do tusa ko on ce se nesto tusirati mi ga zajebajemo ..Izljece gol totalno i pocinje neke shizove da baca..Mi se povaljali svi po svlacionici i plese on nesto kad u tom trenutku nasa razrednica upada u svlacionicu (inace uvijek prolazi tuda do sale) i govori : X sta to radis ,.. HAHAHAHAHHAAH mi gotovi covjece...On se sjeba na tren i kad je prosla opalio se smijati..Zajebavali ga mi da ce sad na njemu ona da se samozadovoljava...I sad spremamo se ono pri kraju svi skoro, a ovaj jedan prijatelj sageo se da zaeze tenu a X dodje i poce ga udarati kurcem po glavi.. Ovaj konto da ga rukom udara ono zajebancija i govori : Neka bola sto si dosadan hahah dok nije skonto..
Jeben dan totalno .. A sto sam uzivao u tom odjeljenju..Sa X-om nekada i sada odem na pice ili se vidimo ono pa se raspricamo..Bas smo se nedavno sjecali stvari nekih iz osnovne..Ponavljam da je X dobra osoba samo je malo brzoplet..

P.S. Od sada cu istinite dogadjaje oznacavati sa ( I ) a one neistinite sa ( M ), a to mozete u naslovu primjetiti..

<< Arhiva >>