**** Sickness ****

srijeda, 01.09.2004.

Bolest

Noc me nesto opasno progutala i stalno sanjam kako jasem na jednom tipu inace zovem ga Zeleni jer je picka i voli da pase da valja...Vrtim se po krevetu i osjetim da mi noga nije u redu..Usto sam se na desnu nogu jer ljeve nisam mogao da ispruzim i tako skakutao po kuci ko kengur...Upalio tv da gledam tamo opet ona dosadna repriza hrvatskog idola..
I odjedanput bljaffffffff...Poceo sam rigat po sebi i u istom trenu se smijao...Bio sam sav izrigan i mokar a na ustima jos uvijek onaj smijesak bolesni...Kontam ja sta sada uciniti i poceo sam sve ono skupljati u usta..U frizideru sam nasao ukislo mlijeko a to najvise volim i poceo da mjesam bljuvotinu i kiselo mlijeko...
Osjetim ja mucninu u stomaku .... Trznem se iz sna i zapjevam HEJ DUZINE I SIRINE,EKVATOR I PARALELE,GORE DOLJE,LJEVO, DESNO EKVATOR I PARALELE..

Sljedeći mjesec >>