sick art

07.02.2006., utorak

The great guteating machine with cargo space of 3000m2 and eyeball chop girl


Urlik mjeseca i topot konja bez repa
Pakao i tapete, debele tete
I dok tacna zviždi u rerni ja jesam
Gazim po razbijenom staklu
Ali na putu sam prema paklu
Skačem preko umobolne plastike bez mesa
Ali krojim kožu nevinih bankina i tijesta
Kao beskičmenjak gutam grozdove spužvi
Kreveti pakleni zamagljeni izmetom grijeha
U svijetu bez pravde ja smrdim poput joda
I trulog mesa kostiju napajah svoja usta
U žeđi za krvlju ljudskih manekenskih tijelesa
Glečeri od olova drobe lubanje crnih kurvi
A one vikaše daveći se u tekućem olovu ljubavi
Koja cima da te prevari i odstrani dušu iz kosmosa
Ali jaki smo mi u tijelu jednom mirno zijevamo
Poput boga lažnog u vjeri kršćana ja sam odustao
Nakon SV.ILIJE koji je zbog gnjeva svoje slabosti spalio
Četrdeset i dvoje nevine dječice
Sramota ljudskog roda, lažnjak od sira i tobogan od kičme
U svijetu od kostiju ja sam lubanja od zlata
I svijetlo u tami guturalnih tabu tema.
Da!

- 18:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Novi umjetnički pokret, koji ruši granice čak i postmodernog svijeta i morala!

Linkovi