STVORENJA ŽIVOTA SVOJIM DJELIMA - SUDBINI0M ODREĐUJU IME Odmetnici kao maskirani „obraćenici“, čobani zajednice na Zemlji, tendenciozno se egoistički nameću „ovcama“ u ime Života. Dakle, čovjek kao „razumno“ biće, radi osobnih koristi, sklon je služiti se lukavstvom - iz osjetilne razine i kod pripadnika svoje vrste. Odražava se inverzijom načela Života, svojim djelima prezentira ime kao duševno podvojeno biće, koje truje pojedince i narod u cjelini …, cirkusant je - očigledna posljedica koja izazove bumerang. Izvor Života ne treba pravila neosvješćena čovjeka, jer su zemaljski uvjeti u zajednici za čovjeka adekvatno poticajni: da spozna, i zaobilazi zamke, da ne postane ohol …, radi osobnih koristi. Pretpostavlja se da pojedinac, s osobnim razlikama, u orkestru zajedništva funkcionira u ime općeg dobra. U zajedništvu i zemaljskim uvjetima, prema načelima Života, djelima potiče na afirmativno djelovanje. Obraćenik je odraz spoznaje da su zemaljski uvjeti na Zemlji, svim vrstama Života, dobri za funkcioniranje … Čovjekova spoznaja i vjera u pomoć Stvoritelja garancija su da se stvorenje ne podvaja i da ne odluta, po željama i svojim zakonima, u konačnost. Očigledno čobani kao odmetnici nisu ni na nebu ni na zemlji, jer sude ovcama, kao žrtve oholosti i želja. Kao žrtve su, po svojojvolji, i opomena drugima da vide kako sami sebi sude. Uvijek su odgovorni Životu, nakon opomena kada im dužnosti i odgovornosti nisu u skladu sa Životom, kao trovačima zajedništva u zajednici. Dakle, tendenciozni čobani – kao simboli smrti – konačnosti, svojim ponašanjem odražavaju svoje želje, koje su suprotne načelima Života. Potom u zemaljskim uvjetima postanu inertni neradnici, bilo kao zemljoradnici, tvornički radnici, državni službenici ili …, kao robovi privida na trgovima lažu, kradu, trguju i za vidjeti su kao žrtve nerada. Robovi želja, jer nisu samokritični kada su u pitanju dužnosti u orkestru i funkcije u ime općeg dobra jednog naroda. Postvareno – pohotni čobani čine nesklad da bi blefirali i vladali narodom po zakonima materije i opravdali egoizam …, ali i presudili sebi. A Obraćenik je spoznao …, da su razlozi Života na Zemlji dovoljni da se svaka duša predstavlja imenom i svojom voljom po načelima Života. Zahvalan je za pomoć Stvoritelja, koji potiče samokritičnost na beskonačnom putu osvješćivanja – spoznaje. Čovjek se svojim imenom predstavlja i dokazuje u ime Života, dok se odmetnik boji, izdvaja iz zajedništva i skriva u mraku. Svaki pojedinac ili narod u ime Života svojim imenom i djelima se predstavlja, nagrađuje, u obitelji i u svojoj zajednici, veseljem. Suprotno, odmetnici - robovi želja na Zemlji, prezentiraju se djelima kao onesvješćeni…, i odgovorni jer služe nametnutim čobanima - posrednicima između Stvoritelja i stvorenja. ……………………………………………………… Život prožima i usklađuje se tijelom - materijom …, ali oholost i nezahvalnost prepreka su spoznaji. Znači, odmetnik je odraz želja – iluzija …, suprotnost načelima Života, koja otvaraju nebesa. Svojim egoističkim željama prezentira lašca: laže, krade i iluzijama kupuje naivne „vjernike“ koje usmjerava u ništavilo. Dakle, nametnuti čoban je beznađe, dok „čuva“ ovce od vukova, kao kanibal kontrolira ovce i zlato. Ali, odmetnik po volji žrtva je privida, očigledna samoosuda - bumerang. Zadar, travanj 2024. godine dr. sc. Ilija Barjašić predsjednik Pokreta za preporod hrvatskog duha i poticanje nataliteta u Hrvatskoj Život i predstojnik HAZUD – a za poticanje nataliteta |
< | lipanj, 2024 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |