STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

04.12.2014., četvrtak


ŠUICA S DAČIĆEM SAMO DVA PUTA..., A KOLINDA JA SAM TVOJA ČOKOLADA
STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

ŠUICA S DAČIĆEM SAMO DVA PUTA..., A KOLINDA JA SAM TVOJA ČOKOLADA



Šuica: Ljubila sam se s Dačićem, jer je to europsko ponašanje

Nisam se s Dačićem ljubila tri, nego samo dva puta, kako to Hrvati i Hrvatice čine po starom dobrom običaju, kaže Šuica

Srdačni poljupci što ih je potpredsjednica HDZ-a Dubravka Šuica u utorak u Europskom parlamentu razmijenila sa srpskim ministrom vanjskih poslova Ivicom Dačićem, ponovno su otvorili dvojbu s kojim se sve političarima iz Srbije hrvatski dužnosnici smiju ljubiti i zašto, a s kojima ne...

Bivši srbijanski veleposlanik u Hrvatskoj Radivoj Cvetićanin hvalio je Kolindu koja je pozvanim veleposlanicima na brodu prilikom posjeta Puli i Brijunima pjevala karaoke ‘Ja sam tvoja čokolada’.



U Zadru, 4. prosinca 2014. godine




STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR



- 15:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.