petak, 31.08.2007.

Ljuta sam. Jako sam ljuta danas. Od ranog jutra. Razočaravam se sve više u ljude. Ljude općenito. Ne mogu vjerovat kako neki ljudi koji imaju već 40 godina u guzici mogu bit tako neodgovorni, bezobrazni i...i... glupi. Rezerviram stan u 4. mjesecu ove godine za 10. mjesec. Znači, 6 mjeseci unaprijed. Da bi mi na kraju dotična gospođa DANAS javila da niša od stana jer ga ne može iznajmit. Sve bi to bilo u redu da mi to nije javila DANAS, mjesec dana prije useljenja. Sve bi to bilo u redu da ona to nije znala prije barem mjesec dana. Sve bi to bilo u redu da ona nije takva glupača. Ne mogu vjerovat kako ljudskoj gluposti nema kraja. Što je najbolje, ona je to rekla tako mirno, kao da tih stanova ima posvuda. TAKVIH stanova nema posvuda. "Ja ću vam pomoć nać novi.". Jea rajt. Ajme majko moja. Morat ću se negdje ispuhat jer mi danas sve kuha iznutra. I am really, really, ali baš really pissed off. I još si je gospodična naručila Jegger. Kao, dan joj je težak. Ma htjela sam ju lansirat na Mars. Aggrrrrhhh! #%&"%##"&#%#&"%#&"%#&&#()/)(#/=#/$"&#=$"¨
Votevr. Dan mi je barem uljepšao moj dragi Ribac Fishko. Tenk ju. Non-date u Čvenku. Koja ironija. Ma, nas dvoje smo jedna velika ironija. Ha. A tek moji smsovi. Akhm akhm. Puno smijeha uz treću osmicu. Ili kako ono? I famozni sako od samta. Sako samt. "Danas je na meni sve novo osim...hlača, torbe i tenisica." Ermm....? And so on, and so on. Uglavnom, tenks. It voz maj pležr tu mit ju. Moj tata.

Idem... sutra se dižem u 6. #()%/#$%/. Radim. )"=/$(=#/%#/(. Moram se negdje ispuhat. Sutra. Vani. Valjda.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA!
(Ekskuzemoa, morala sam.)



Update: Ako netko slučajno zna nekoga ko iznajmljuje stan, za dvije osobe, da nije boguizanogu, do 350 eura, molim lijepo da mi javi. Hvala.

| Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.