četvrtak, 05.07.2007.

Kava. Underground. 5 dana.

7 i 15. Sat. Sama.

"Jel te nema ili te ne vidim?"/vidiš/. Junac.
"Di ste? Evo sad ću doć.". Ribac.
/zadihana/"Ribac, šta si to radio s kosom?"/cerek/. Amber.

party

"Ajmeee...nisam te ni skužila!". Amaly (ex bloger).
"A mene nitko ne kuži?!". Malena.

*chat chat chat*

Nakon sat i pol.
"Jooooj, oprostite što kasniiim."/kasniš?/ Pam.

*chat chat chat*
*škljoc slik blitz* /slike ostaju u tajnosti/

Nasred trga - fuckanje /fućkanje/.
"Al nemoj ti sad... kad ja da, a ti onda ne!" rofl

×××

Underground. Životinja i moja predivnost (rofl).
*chat chat chat*
Neugodni pogledi pedofila prema meni.
"Jesi platila samo sebi ili?" rofl

×××

I tako to. Svašta nešto. Zanimljivo, uglavnom.
Na predavanjima postaje zabavno. Zbog ekipe, mostly.
I tako to. Svašta nešto. Odbrojavam dane.
Još samo pet. + ovaj.
Puno smajlija: rofl. Za 5 dana (+ ovaj): no.


Budem ja to, jel da?

| Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.