Shaved bunny slipper

09.02.2005., srijeda

To smoke, or not to smoke?

Ah da... pitanje koje me nekako nesvjesno cijelo vrijeme proganja... Posebno kad na stanici cekam tranvaj ili na kavi kad gledam na sat pa racunam ocu li stici popusiti.... Da ... ja sam pusac, ovisnik sam (psihicki i fizicki)... i ne... ne mogu se odviknut ni sam ni uz neciju pomoc... A da kazem iskreno... nije bas ni da sam se trudio pretjerano... naravno vidio sam sve odvratne reklame, sve te clanke.. .cak i onaj Oprah show kad lik sa skalpelom rastvara pluca i pokazuje buduce rakove... ali imam osjecaj da ce mi trebati iskustvo mog starog... Kad se probudio jedno jutro i shvatio da pljuje crno... isti dan je presao sa crvenog marlbora na ronhill ultra :)
Primjetio sam kako se u zadnje vrijeme sve "okrenulo" za pusace... Zakoni u Italiji, Novom Zelandu, Irskoj cak i na Kubi a kako cujem i uskoro kod nas... Lijepo ce to biti... barem se nitko nece tuziti da mu ide dim u oci...
Brijem da ce u buducnosti na neki ludi "Demolition man" (film) stil sve postati zabranjeno... ali "za nase dobro" ;)
Kava, cigarete, alkohol... sve ide u zastaru, sve postaje ilegalno.... Nadam se da to necu dozivjeti jer meni zivot nebi bio "normalan" bez tih stvari... a cigareta je na prvom mjestu...
Istina je da se trenutno nepusaci broje na ruke po ulici, uredima i skolama... da ta navika uzima puno zivota i da jako puno skodi pusacu i pasivnim pusacima... Da bi samo ono "opce dobro" bilo da se prstom pokazuje na pusace... a ne na nepusace kao danas....
Ali posto sam i sam pusac... moram braniti interes sebe i ostalih pusaca... pliz, bilo bi ono fora, fer, sportski, korektno da ne zabranite pusenje :)
Jedno mi se jako svidjelo sto je Zeljko Pervan (koji ima kod mene uz Hala maksimalno postovanje)...
"Ako zele zabraniti pusiti nama pusacima, neka prvo zabrane piti pijancima. Osoba nakon par casa alkohola mijenja ponasanje, i gubi razum a ja nakon 5 popusenih kutija u jednom danu, jos uvijek sam isti!"
- 17:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ma o cemu ti to?

stavovi i razmisljanja urbane osobe ;)
da... ziher :)

Ovaj broj dole se mijenja? :o

hit counter html code

Linkovi

Nagrade Bloga

*COOMING SOON*
yeah... right...