Shaved bunny slipper

13.01.2005., četvrtak

Stanje na cestama

ZET mi te VOLIMOOOO Danas ujutro sam saznao da je poginula jedna cura u sudaru... cuo sam par prica o njoj... i preko 2-3 kruga prijatelja smo se znali... Ali nikako da se sjetim dali sam je ikad upoznao ili vidio... Ali informacija me definitivno izbombardirala... ne znam zasto jer me nikad nije nicija smrt tako pogodila... nazalost sam vec do sada gubio prijatelje i to vecinom u saobracajnim nesrecama... Nakon malo raspitivanja sam saznao da je ona bila suvozac i da je osoba od 18 godina vozila BMW od 220 konja... pokusavam razumjet da ju je htio zadivit.. il sta? I sad veceras... sarajuci po svom najdrazem forumu naletim na POST njezine frendice valjda iz skole... full zbedirana i upadne tema kako je ona bila kcer pokojnog mafijasa... ja sam u jednom danu toliko saznao o curi... i jos sam u nekakvom polu soku... tjesim se... valjda su na nekom boljem mjestu... hlade noge u lavoru... i zavaljeni u kozni trosjed saltaju telku :) Procitao hala (cool lik :) ) i pokusavam biti happy... i sad ja razmisljam sto sam ja naucio danas... Znaci promet je opasan i to posebno ilicom... ima puno mladih vozaca... i citam na monitoru.hr.. najopasnija skupina vozaca... ali znam da cu se za 2-3 mjeseca morat voziti tamo okolo... i kako ispada ja cu voziti peglu za pocetak :) ... (a ja se drzim onog "Guns dont kill people, people kill people") i sta bi bilo da se netko zaleti u mene ... e reka... necu ja na vozacki sljedeci tjedan ... i mozda bi bilo bolje da ja ipak se zadovoljim jos koju godinu sa vjernim nam predivnim ZETom :)
- 00:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

12.01.2005., srijeda

Santa Claus

Djeda Bozicnjaka, Djeda Mraza ... ili jednostavno Santa Claus... On je faca... svi ga stariji znaju... on je uvijek tu negdje... zna kakvi su klinci (dobri ili zli)... ma legenda... medunarodni :) ali pitanje je zasto? odnosno kako je nastao... Zasto mislim zato sto ajde... ljudi su sentimentalni ... vole primati poklone... nekad ne darivati... ali i darivati :) ... pa ajde... ako i na valentinovo nesto darujes... i rodendan... (i za 6 mjeseci... pa godinu...uff) pa moze i za Isusekov rodendan... eto ti zasto. A tko je rekao da je to bas neki stari sijedi lik... u crvenom.. s onim sobovima... Ne sjecam se kad sam isao naci nekakav odgovor... ali davno mi je netko rekao da ga je stvorila velika industrija Coca Coooooola :) ne sjecam se tocno jel oko 1930-ih... ili tu negdje. Ovaj bozic gledam televiziju... teska upala grla... to je kad sa ukucanima komuniciras pomocu papir i olovka... i TV je zivot... vidim reklama coca cola... neki vlak .. bus sta vec... i na kraju OOON ... the original santa :) i to sa 2 klinaca :) ma zamalo mi suza prosla obrazom... kad ono pred kraj reklame donji desni kut... malim bijelim fontom... "sijedi starac u crvenom odijelu i cizmama je TradeMark u vlasnistvu Coca Cola ind." ...ali gle fakat... Narod stvorio licnost... look mu dao Coca Cola... a tada je mozda jos uvijek bila i Coca Kokain Cola ;) I sad se ja pitam... kako cu ja svome djetetu o tom faci s kvarta... kojeg samo stariji znaju? ;)
- 23:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.01.2005., nedjelja

Prirodni sklad

Vidim da me dosta nije bilo... nisam ostavljao tragove tu po blogu... a i nije bas bilo puno stvari o kojima sam razmisljao i htio podijeliti sa ostalima... dosta ovih aktualnih temi (bozicne, izbori..) me jednostavno nisu zanimale... ali ovo sto se dogada u aziji... ostavilo je nekakav dojam... i poceo sam razmisljati ...
frend kojeg dosta cesto vidim mi je par dana nakon katastrofe rekao "Vidis ti to stari moj... pa mi smo najebali... to se moze dogoditi bilo gdje i bilo kada... prvi put u zivotu se bojim dalje zivjeti." ... naravno da je to rekao u sali... ali je bilo malo istine u tome... stvarno je ispalo da je ta svemocna priroda nadmudrila tako jebenu i jaku rasu koja se zove covjek (do sada ih je nadeno stradalih 150 000)...
i sad onaj good part... NI JEDNA zivotinja nije stradala... sto da kazem osim... fasciniran sam :)
zivotinje zahvaljujuci svom "sestom" culu su pobjegle i premjestile se na sigurna mjesta na vrijeme... a mi šabani se sakrivamo iza toga... kako neki tamo lik u pizdi materini je bio previse skrt.. i nije htio spustiti cijenu uredaja koji otkriva takve potrese...
cuo sam za istrazivanje kad su uzeli nekoliko miseva... i ogradili ih u nekoj prirodnoj okolini i davali im istu kolicinu hrane svaki dan... i tako je populacija miseva rasla... i rasla... i rasla... dok nije stala... i to bas na onaj broj... koji je bio potreban da se prehrane tom kolicinom hrane... kada su hranu smanjili za pola... populacija miseva je tako padala dok nije dostigla istih 50% prethodnog broja...
nadam se da vidite na sto ciljam... mi se ne prilagodavamo dopustenim resursima... nego gazimo i unistavamo sve pred sobom... samo da je nama lakse i ljepse...
prije nekoliko desetljeca... postale su aktualne te humanitarne akcije slanja hrane, pitke vode i takvih stvari ovima u africi... jer kod njih je suša ... nista ne raste... sve je u kurcu... svi jadni i gladni... dali mi sad zbog toga ispadamo plemeniti? ... ajmo malo rewind... tko je sjebo njihov eko sustav... i njihovu klimu... nasa industrijska postrojenja.. smog i ostala sredstva sto stvaraju ozonske rupe... i pazi ti to... mi ih uvalimo u govna... i sad ih vadimo iz istih.. i ispadamo plemeniti? ... mi smo jedina vrsta koja tako spasava kulture koje nemaju nade... jer ruku na srce... ako ovi afrikanci odjednom ne odbace svoju kulturu (koja je u nekom pribliznom prirodnom skladu) i ne pocnu nositi nike tenisice i ne pocnu zivjeti u teskim urbanim sredinama... oni nece dozivjeti kraj ovog stoljeca...
u jednoj knjizi koja je ostavila jako velik dojam na meni (Ishmael) ... autor na polu ironican nacin usporeduje razvoj nase rase s prvim covjekom koji je izradio stroj za letenje... dakle... covjek ne poznavajuci zakone gravitacije i fizike... napravio je spravu s krilima i pedalama... ponosno dolazi na liticu, sjeda u nju .. i skace... stroj (vidi vraga) pocne silovito padati prema podu... ali njega to ne jebe... on pedla ... i sto vise pada... to jace pedla... jer mu instinkt govori da ako jace pedla... da ce poletiti... a ne vidi da ce za koju minutu postati mrlja na dnu .. i da ce ga netko s špahtlom strugati... tako i mi :) mi sebi punimo glavu informacijama... da smo mi dio prirode... i da ako budemo dobri prema njoj... ona ce nama dozvoliti da mi ne izumremo... yea right...
vidim da sam dosta odlutao od pocetne namjere... cak i usporedivao covjeka sa zivotinjama... ali imam misljenje da ste shvatili sto sam htio reci... i da mogu usporedivati... jer imam osjecaj da smo i mi prije nekoliko tisuca godina bili jednak clan prirodnog sklada... kao i zivotinje...
ja nemam nikakve anarhisticke namjere... niti cu sutra podici sve pare sa racuna i potrositi sve na drogu, alkohol i kurve (iako zvuci primamljivo :) )... nego zelim pokazati da imam osjecaj da smo negdje u tom nasem razvoju... jebeno skrenuli sa "pravog" puta... i da ce nam jako tesko biti vratiti se na taj put...
kako bi springer rekao... cuvajte sebe... i jedni druge ;) peace out...
- 01:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ma o cemu ti to?

stavovi i razmisljanja urbane osobe ;)
da... ziher :)

Ovaj broj dole se mijenja? :o

hit counter html code

Linkovi

Nagrade Bloga

*COOMING SOON*
yeah... right...