subota, 24.03.2007. ♥

♥ PEPELJUGA,SNJEGULJICA I TRNORUŽICA

Evo,posto je Irena napisala kaj smo jučer radile vani,ja onda nemam nikakve namjere to ponavljat..smijehe pa ovako..danas ujutro sam se sjetila da smo nas tri ko pepeljuga,snjeguljica i trnoružica..deadpa da vidimo.ja sam pepeljuga;stalno čistim i stalno me neko zove baš ko u crtiču,sam kaj me ne zovu CINDRELLAAAA neg MATEAAAA!!!!no ja se ipak imam svog princa tak da je moj bal završio..šmrcheadbangnaša Anjica je kao snjeguljica..da to obrazložim:ona je iza 7 mora i 7 gora al njen dragi je jos 7 mora i 7 gora dalje..i kad ona prijeđe jedno more i jedan brijeg eto bas i njenog dragog koji isto tak prelazi sam za duplo i nikak da se nađu..al možda dođu patuljci pa to srede..i za kraj naša Irenči..ona je kao trnoružica upravo zbog toga jer svi paze na nju i brinu se o njoj kao da je pod staklenim zvonom samo da se nebi ubola na trn tj.da je u njenom slučaju nebi opet neko povrijedio...no zato i jesmo 3 razmažene princeze..kao da nas je H.C.Andersen stvarao..wave

♥ 16:15 ♥ komentari (1) ♥ printPEPELJUGA,SNJEGULJICA I TRNORUŽICA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.