ponedjeljak, 29.01.2007.

I`d Do Anything For love (But I won't do that)

Ma samo pisma od Meat Loafa koje mi se sviđa naslov... Samo to i ništa više... Sviđa mi se... Dobra je... Ima dobar uvod... Dobra je muzika... Samo to smijeh

Jedna stvar me zabrinjava zadnjih dana.. Ništa ozbiljno, al ono... Čisto mi se to mota po glavi... I zanima me vaše mišljenje...
Net meetingzi... Mislin, ono, upoznaš nekog na Netu i onda se ideš upoznat sa njin na kavi... Jel se samo meni to čini ili ljudi imaju malo nerealna očekivanja?
Jel se meni samo čini ili muški s druge strane očekuju osobu iz svojih snova... Miss svita koja je ujedno njihova srodna duša? Čast iznimkama, stvarno, bilo je i normalnih ljudi... Recimo da je omjer 50:50... Al ovih 50% nerealnih me zabrinjava...
Ženske... Aj, to je ipak malo jednostavnije na neki način... One samo očekuju da je na drugoj strani žice draga, zabavna, pametna i suosjećajna cura... Dobro, to u nekoj mjeri i jesam dead
Dobro, sprdajem se ovo zadnje... Ali ovo nerealnim očekivanjima... Jesam li u pravu ili sam samo paranoična pa mi se učini da vidim razočarenje u očima sugovornika koji odjednom nije samo ekran?

Image and video hosting by TinyPic

12:11 | Komentari (16) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.