nedjelja, 14.01.2007.

Liju mi teške novembarske kiše...

Vi i vaše štafete... I to me još četvero ljudi nominiralo! Toliko me mrzite?
Dakle, zadatak je pisat 5 svojih najgorih tajni... Ma da ne bi... Evo, napisat ću nešto šta niste možda znali o meni, dovoljno je to..

1. Nerviraju me komplimenti... Zato šta znan da su oni na temelju fizičkog izgleda totalno lažni, a ovi kako sam divna i krasna me tiraju da se crvenin... A mrzin se crvenit... A kad mi neko kaže da san divna i krasna, znan se i umislit, pa se onda moran sama i prizemljivat... A to nije lako... Dakle, bez komplimenata, molim!
2. Mrzim se osjećat glupo... Mrzin kad neko misli da san glupa... To me jednostavno nervira... Pogotovo kad ljudi koji idu u ekonomsku misle da ja idem u kuvare i padam... Gimnazija, vrlo visok prosjek, hvala lijepa... I nije to nešto za veliko hvaljenje, ne smatram to bitnim, al ako mi dignete živac, nabit ću vam na nos to i još sto drugih stvari... I da, kako se oblačim je moja stvar!
3. Užasno sam kompetitivna... Sve shvaćam ko natjecanje... Svugdi moran bit najbolja i najuspješnija... Većinu svog života san i bila... Sad se polako spuštan na zemlju kad vidin da u biti za ništa neman talenta i da su drugi toliko nadareniji od mene...
4. Imam premalo samopouzdanja... Svaku opasku doživljavam ko napad... I postavljam obranu... A napad je najbolja obrana... Postajem divlja zvijer tad... Spremna sam golim zubima sve rastrgat... Svakog ko mi digne nerve, svakog ko me napadne i podcijeni... Ali, niko to ne kuži jer dosljedno igram svoju ulogu nedodirljive... Ja... Sam na tronu i nitko ne može do mene... A u biti svaka rič se zabada ko otrov...
5. Imam više lica... Ma ne, nisam stolična... Samo postoje više strana mene... Jedna je divlja zvijer koju ste vidili gore, druga je ranjena srna, treća je vječni sanjar, četvrta je najveći romantičar, peta ambiciozna, šesta najveći optimist, sedma najgori pesimist i još gomilu toga da ne nabrajan... I zato me nervira kad mi ljudi kažu da sam ozbiljna ili opaljena ili ne znan šta... Jer to znači da me nimalo ne kuže...

Eto... Dobili ste šta ste tili, ispuvala san se pošteno... Jer ste mi i vi digli živce ovon štafeton...
Prosljeđujen je:
Iris i one in the million jer san ih čekala sto godina da napišu novi post, pa nek pišu opet... I onda još...
Oneumu eto tako, jer se može izvuć da nije vidija, da mu je crka modem i slično (a vjerojatno ni neće vidit ili doć do kraja ovog posta). dakle, slobodno zanemari...
Još dvoje...
Pomorka jer će joj inače tribat sto godina za novi post :D
Devil Doll jer će to bit jako zanimljiv post ako ga napiše... A i ona se uvik može izvuć da nije vidila...


21:20 | Komentari (8) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.