subota, 06.01.2007.

Itsy bitsy spider

Zanemarite naslov... Sitila sam se nečeg vezanog uz njega... Al nije važno...
Hmm... I o čemu sad da pišem? ne znam... Da opišem svoje stanje? Dan je super i prije jedno 2.5 ure san tila napisat post kako sam sretna i kako je sve super i kako idem u šetnju sa sestrom i Rockericom... Al onda... Znate ono kako vas nekad jedna sitnica zna izbacit iz takta? E pa meni se desilo par sitnica i sad... Sad je cili dan propa... Na pola šetnje mi je došlo da se vratim kući... I evo me sad... Slušam muziku tipa Alphaville-Forever young i slično... A ni večeras ne mrdam iz kuće... Propalo...
I uza sve to... Još me boli livo kolino, desni ručni zglob, a leđa me ubijaju...

Imam super priču, ideju za post odličnu, al vezano je uz ono šta rekoh da neću pisat... I sad se ovde vrtim u krug... Prvi put nakon mog prvog posta nemam pojma šta da pišem... I ova Barbra Streisand me nervira... Next, please! Mijenjam playlistu, ok...! Ma... CD Ramonesa... Fala Iris... Moja najdraža pisma "Spiderman"... Aaaaa... To mi triba...
I e da, nemojte me pitat zašto volin Spidermana... Jednostavno ga volin... Ko i Star Trek i horrore i sf i vampire i zombije i vanzemaljce... Znam, čudno sam biće... Volim puno čudnih stvari... Miris asfalta posli kiše... Mislim da ne postoji biće koje voli taj miris koliko ja volim!!! Većini je odvratan... Valjda zato šta me uz taj miris veže toliko lipih stvari, sva ona sjećanja na bezbrižna lita mog djetinjstva i gacanja bosih nogu po pljusku dok bi se mater i ćaća derali na mene da ulazim u kuću i da sam luda... Da, da, već se tad to moglo primijetit... smijeh
Pisma I wanna be sedated... Hehe, jedna među top 3... Još je tu Teenage lobotomy... Sve u stilu, ha? smijeh
Aj, sad mi je ovo dalo i ideju sa slijedeći post kojeg možete očekivat vrlo brzo onda... Moja top lista stvari koje volin... Znan, to san već jednon napravila, al onda su bile slike, a sad će bit tu (valjda) gomila stvari yes
A mogla bi napisat i šta ne volin, tj. mrzin... Pa da se znate ravnat thumbup

Image and video hosting by TinyPic
kratko i jasno smijeh

15:46 | Komentari (24) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.