četvrtak, 28.12.2006.

In this perfect weather

Mislila sam za Novu godinu napisat jedan lipi post s happy endom... Pisala sam ga par dana... Al onda sam shvatila koliko je to glupo... I zahvaljujem jednom svom kolegi šta mi je to pomoga da skužin... Happy end se ne piše, ne sanja i ne nada se da će se samo desit... Tribaš ga sam stvorit... Ako znaš da ne možeš... Idi dalje! Život je prekratak da bi stali i gledali preko ramena... Možda baš u sljedećem prolazniku na cesti leži tvoja sreća... Samo triba izać vanka...
Neću pisat šta je sve bilo u 2006., nikad to ne radim... Godina nije tek 365 dana... I nije tek puki zbroj nekih događaja... meni je to bilo puno više... Bilo je uspona, bilo je padova... I bilo je puno toga između...
I sad konačno shvaćam da ako je to sve skupa bezizlazno, da ga triban pustit iz svoje glave, srca i sl. Je, znan, ne može se zapovidat tome... Al može se jednostavno pustit, više se ničemu ne nadat jer tako sve bude još gore kad znaš da nikad neće bit ništa... Ima i drugih ljudskih bića, a to šta je on izgleda tako savršen kriva san samo ja i slika koju sam ja stvorila u glavi... Tribala san sve skužit kad san ga vidila s 3 druge ženske... Al nisan... I šta sad? Da žalim? Neću... Sva ona depresivna razdoblja koja sam imala zahvaljujući njemu utjecala su sasvim dobro na mene... Imala sam bezbroj inspiracija za postove, pjesme, fotografije i snove... Sljedeći put kad pogledam u njegove oči na mojim usnama će bljesnuti samo iskreni osmijeh prijateljstva...

I da, dobro san sad raspoložena... Ne znan zašto jer me jutros kad san se digla jedna stvar odma tako rasplakala... Valjda su mi neke stvari došle do glave...
A i čula sam se s nekim ljudima koji mi puno znače... Jer iman besplatan dan za pozivanje od vipa... Hvala, dragi vip!

i da... šta još radin??? Učin grčki (točno ste pročitali!), slušan lijepu laganu muziku, učim nešto o fotografiranju, prevodim gomilu članaka sa engleskog o Star Treku za wikipediju, pručavam panteizam i neman pojma šta još... E da, uživan u ovom savršenom vrimenu danas! smijeh

Image and video hosting by TinyPic
delfi - antičko proročište boga Apolona u kojem je Pitija davala svoja poznata proročanstva (Ibis redibis nunquam peribis in bello)


EDIT: 29.12. 17:03 evo san sad došla iz servisa... mob mi je bija na popravku 10 dana... A kupila san ga prije 5 miseci!!! Nego... Prominili su mi cili software... Šta znači da san ostala bez svih slika, muzike i brojeva iz adresara... Mislin, iman brojeve i na kartici, al samo mobitela, ne i telefona, i neman više ničiji rođendan upisan...
Kad mi se to dogodilo prvi put (ono kad mi je ukralo mob), bila san užasno ljuta šta san ostala bez svega... Ko i prvi put kad san ostala bez momka.. Al drugi put je u svemu valjda lakše i nasmije me... Tako i danas... A tome valjda mogu zahvalit i dragom momku šta radi u servisu... Joooj, jesmo se nabrljali i nasmijali (da, čovik kojeg nemam pojma!)... Mislin da će mi se odsad mobitel češće kvarit wink
Bar dok još iman garanciju smijeh

EDIT: 21:06 evo taman Rockerica kaže da nam je propa doček... kolko ono još ima dana do Nove? :)

12:34 | Komentari (28) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.