petak, 15.09.2006.

We never tried to open that cage

Jel se to događa svima ili sam ja imam moć da ispadnem debil kad to nimalo ne želim?
Scenarij: dogovaram se s tipom s neta za kavu, al nikako neman vrimena... Predložim mu da dođe na koncert, pristane, dođe, upoznamo se, pričamo nešto malo (koja sam ja glupača, pa ni ne može se pričat na onakvom koncertu), traje koncert, sidimo ja, on, moja prijateljica (Rockerica) i ovaj jedan lik koji me cilo vrime nagovara da plešemo... I aj, odem... Ostavim ga samog s Rockericom... Al, ok, namjeravam s ovim otplesat samo na jednu pismu, ne mogu na koncertu ovih cilo vrime stat... I plešem, plešem... I završi prva pisma, a ovaj mi ne da da oden... Uvatija me i ne pušta... Aj, dobro, još jedna pisma... I prođe ih 5 i konačno uspijen pobić... Dođen na misto, odsviraju još dvi stvari, gotov koncert, ja moran ić na zadnji bus, Rockerica me cilo vrime poteže da će nan pobić... Nisan ga uspila pitat ništa od onog šta san namjeravala... Šteta, parija se skroz dobar, drag, pristojan momak...
I da, ispala san debil... Za onim stolom nisam bila ja... Ne znan ko je bija, ja ne... zašto to uvik napravim? Zašto iman taj talent? Zašto odbijam dobre, drage ljude od sebe?
I zašto ne samo ljudi s kojima popričam jednom imaju krivo mišljenje o meni, nego i neki ljudi koje duže znam… Da pitate 10 ljudi kakva sam ja, dobili bi bar 5 različitih odgovora…
Kad nekom kažem da sam ozbiljna, ne viruje mi... Kad nekom kažem da se znam šalit, ne viruje mi... Kad nekom kažem s koliko prolazim, ne viruje mi. Kad nekom kažem da sam taj dan dobila asa, ne viruje mi...
Kako ljudi ne shvaćaju da imam trenutaka kad sam ozbiljna, sretna, dobre volje, loše volje...? Čak i trenutaka kad plačem (kojih je u biti gomilu, samo šta to niko ne zna)...? Kad sam nekima rekla da sam cili dan plakala kad mi je umra prijetelj, nisu mogli virovat... Mislili su da se zezan, a i dok sam im to govorila, oči su mi bile crvene...
Ma, opet san skrenila s teme... Uglavnon, živcira me šta nekad ispadnen glupa, nepristojna i bezobrazna... Nisam takva...
I ubuduće se idem upoznat s nekim na finu, mirnu kavu di ne znan nikoga i di nema nikave muzike! Možda konačno tamo budem ja... i ozbiljna i vesela, a nadam se i pametna smijeh


You Are a Retrospective Soul

The most misunderstood of all the soul signs.
Sometimes you even have difficulty seeing yourself as who you are.
You are intense and desire perfection in every facet of your life.
You're best described as extremely idealistic, hardworking, and a survivor.

Great moments of insight and sensitivity come to you easily.
But if you aren't careful, you'll ignore these moments and repeat past mistakes.
For you, it is difficult to seperate the past from the present.
You will suceed once you overcome the disappoinments in life.

Souls you are most compatible with: Traveler Soul and Prophet Soul


11:44 | Komentari (15) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.