petak, 07.07.2006.

Don't worry, be happy!

Sinoć san bila sa KaYom na piću… Koje je trajalo 4 sata i dva kafića, ali nije to bit priče, ne brinite… smijeh
Malo (koga zavaravam?!?!) smo pričale i tako to... I ovaj, rekla mi je nešto šta me natiralo na razmišljanje: “Da te ne poznajen, po onom šta pišeš bi te zamišljala ka nekog ko riže vene!” Hehe, al budući da sam se cerila ko luda te 4 ure, mislim da sam joj izbila tu sliku iz glave...
Vidite, ne znam jesam li od 50 postova napisala bar 5 da su bili u sretnijem izdanju... Sve je nekako depresivno u tim postovima, priča se o nekim suzama i tako to... Cili blog je crn, sa plavim i sivim slovima... Nema niti slike za logo livo...
Ali vjerujte, tako depresivna ipak nisam... Vidite, mene inspiracija za pisanje vata samo kad sam tužna i depresivna, onda me najviše ponese... I onda naravno da ne mogu pisat vesele postove...
Ali i ta depresija koja me uvati traje tek sat-dva, onda me netko suoči sa stvarnošću i opet sve bude ok... Smijem se, veselim se, normalno pričam, razgovaram s ljudima... Ni nemam drugog izbora...
Cijenim što sam nakon onog jednog ultradepresivnog posta dobila poruke od ljudi, šta su svi stavljali zabrinute komentare... Cijenim što vam je stalo do mene... Ali razloga za brigu nema...
Da, na te poruke nisam odgovorila, al samo zato šta nisan bila baš pri lovi, a i nije mi se dalo sve objašnjavat...
Dakle zaključak: ja nisam depresivna osoba i neću počiniti samoubojstvo... Valjda su to shvatili oni koji su me upoznali...
I Tina, ono što ja bilo onu večer... Ne brini, i to je bilo dio toga sata-dva koji me povremeno uvate... smijeh

P.S. mobitel nije nađen niti će bit, policija mi se nije javila ni da im dam serijski broj moba, al nazvala san Vip, odjavili su mi onu karticu i za 19 kn mogu dobit isti broj s istim iznosom love koja je bila prije... Točno 23.87 kn smijeh
Uzet ću je već danas ili sutra, al ne znan kad ću je aktivirat... Nekako mi godi tišina smijeh



Which Flower are you?



You are a Rose!


You are beautiful and sweet. You like romance and all things pretty. You stand tall above the crowd and have a elegant and unique personality.

17:41 | Komentari (82) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.