ponedjeljak, 03.07.2006.

what a lovely day...

hehe... pitate se vi di san ja već tri dana??? Upa mi virus... ovo sad pišen s materinog accounta, ja sa svog ne mogu ništa... a ni nije mi se dalo sidat, nisan imala šta pisat... e pa sad iman! YEEE!
Nego da, prvo obavijest: ljudi koji me znaju i imaju moj broj moba, zaboravite ga... Zašto? E pa, slijedi priča... I da kaya, somnus, vaš broj neman nigdi zapisan... pošaljite mi mail na kolegica@hi.htnet.hr. Ako popravim komp čut ćemo se.... ako ne... ne znam... a ti kaya, za kavu... pošalji mail, ja ću ti poslat kućni broj pa ćemo se tako čut, ok?
A evo sad priča: ja i ramonajoan smo bile na piću i oko 22.30 smo se uputile na stanicu... kraj pazara (stanice) na skalama je sidija lik i pita nas jel imamo za poruku... budući da meni na stanici dva dana ranije niko nije tija dat za poruku pa san stala ko debil čekala prijatelja koji je staja dva metra od mene, sažalila san se i dala liku mob... on je pisa poruku i taman je upisiva broj sa svog mobitela... ja san pričala sa ramonon i taman se okrenila prima njoj na tren pa opet pogledala lika i vidila da on šprinta... samo san zaurlala ramoni da mi je ukra mobitel i pojurila za njin... neki lik je staja taman kad je ovaj trča i ja mu urlan: "zaustavi ga, ukra mi je mobitel", a ovaj ništa, samo stoji i gleda nas... trčala san i molila lika da mi vrati mobitel, a on je nesta u tami...
Vratila san se na stanicu i skužila da nema ramone... neki likovi su mi rekli da je ona otišla za menon pa san stala i čekala... Taman minut prije nego šta san ostala bez moba, poslala san Rockerici poruku da se nađemo na stanici... Došla je ramona i rekla da nas je izgubila odma... zvala san policiju i rekli su da će doć ubrzo... došla je i rockerica, nije mogla virovat kad san joj ispričala... doša je policijski kombi, ja san in rekla opet šta je bilo, ljudi su me svi na stanici blido gledali.. izgledala san veći kriminalac od onog šta mi je ukra mob, onako skrozu crno i našminkana ko sotona... i uglavnon, odveli nas u policijsku, ja sve ispričala, dala podatke da bi ovaj reka samo "otiđite s kolegom" WTF??? Niko ništa ne govori, ulazimo u auto... Vode nas u drugu policijsku postaju, ono se desilo na granici dvi uprave... opet sve isto... cere mi se u facu, ja se smijen sama sebi... dajemo opet izjavu... ramona opisuje lika do detalja... ja ga se uopće ne sićan... šalju me doma... ne znaju koliko mogu napravit jer je meni mobitel kodiran samo na moju karticu...

uglavnom... ne dajite mobitel u ruke nekom koga ne znate... ni bilo šta drugo... a i možete pa ćete se vozit u policijskom kombiju, autu... davat izjavu... obećat će vam policija da će vas zvat i da će učinit sve šta mogu... yeah right---

01:24 | Komentari (51) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.