petak, 16.06.2006.

Sometimes I feel that I should go and play with the thunder Somehow I just don't wanna stay and wait for a wonder

Evo da i ja jednon pišen o nečem u svemu svi trenutno pišu… Kraj školske godine… Al o ocjenama neću…
Zadnji dan je palo kupanje na Baćama i to u robi… Pozdrav Jasni, Nađi i Ivani! Hehe, kako su nas ljudi blido gledali… Nas 4 totalno obučene i samo PLJAS! Lagani skok u more… thumbup
I onda smo se ja i Nađa (vidiš, već te drugi put spominjen! wink) jedno 4 ure pržile (sad san još tamnija!!!!) na suncu da se osušimo da bi meni na kraju u tom kafiću osta mobitel… Al ionako san se ubrzo vratila po njega jer smo se našli isprid škole u 8… smijeh
I onda na misto di je bilo masa ekipe… Ja i njih par smo planirali noćno (ovaj put san ponila kupaći i još robu u kojoj san se tribala kupat), al nije bilo ništa od toga jer je bija razlaz s plaže zbog alkohola, policije i tako to… Otišli smo tu blizu di je bilo još više ekipe… Iskreno, meni je bilo dosadno jer su oni svi bili pijani ili napušeni već u 10.30 smokin party, a ja san odlučila da ovaj put sebi neću dozvolit da se napijen… eek
I nisan, pa san 10.30 gledala kad će više 11.30 da oden na zadnji bus doma iako san planirala ostat do ujutro… puknucu
Ipak, oko 10.30 mi je zazvonija mobitel.. Zovu dvojica prijatelja sa jednog foruma, koje ono, znan i uživo, al smo se vidili i pričali par puta face to face… I ja oden od svojih (sumnjan da je iko i primjetija) i nađen se s ton dvojicon… I šetamo mi tako i pričamo i upadne meni ovaj trizni kako bi mu baš dobro leglo jedno kupanje… I ja ga nagovorin da odemo se bacit iako on nije ima kupaći, pa se skinija samo u bokse... Moje Bože, prizora! yes wink
I mi trk priko pjeska u more… Šprintali smo dosta i onda samo zaronili… I cerili se ko ludi… Sprdavali, zezali… Predobro je bilo… Al smo onda morali brzo izać jer je i meni i njemu bija bus… Ovaj treći je otiša nazad svojoj ekipi, a nas dvoje na stanicu… Bus mi je pobiga isprid nosa, al ima jedan kasniji koji mi staje dovoljno blizu pa san se s njin vraćala kući…
Al taj prijatelj… Ne znan… Ne mogu virovat kako je momak drag, jednostavan… Baš jedan od onih koje biste tili imat za prijatelja i u čijem se društvu osjećate super… I tako je pametan! To isto ne mogu virovat… A po ženskih iz Splita mojih godina luduje za njin i sve su ljubomorno gledale u mene… A ja i on se cerimo čitavo vrime dok nas svi blido gledaju… bang
I još kad mi je reka da je s njima bija neki prijatelj koji je cilo vrime pita jel može ić s njima da upozna tu Lass (bija je pijan i lik je uživljen u ženske)… A ja mu upadnen da je bolje da nije doša jer bi se gadno razočara… On me blido pogleda, zagrli me, pogleda u oči i kaže mi nešto zbog čega se i sada osjećan bolje… Ne brinite, samo prijateljski kompliment… wink
Al stvarno se moran više družit sa njin da mi digne samopouzdanje koje je spalo na najniže grane… smijeh

I eto, dolazi nan lito… Ja vjerojatno cilo vrime ostajen doma, a ni ne triban ić negdi drugdi kad mi je more od kuće 10 min auton… Ne znan koliko će imat smisla pisat priko lita kad ionako vjerojatno tu neće bit nikog, a i meni se neće možda dat palit comp… Al ne znan, vidit ću još… Dotad, lipi pozdrav iz presparne Dalmacije mah

21:03 | Komentari (24) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.