subota, 06.05.2006.

Ništa mi neće ovi dan pokvarit

Ne mogu nać riči da opišen osjećaj koji vlada menon… Predobro, preludo… dead
Hiperaktivna san, jedva ovo pišen, a moran se nekako smirit, sestra će me za po ure potirat leć… Ne znan di san, ne znan šta san… Ono, čista ekstaza!!! nut
Malo stvari može tako djelovat na mene… A jedna od njih je i::: T.B.F!!!!!!!! thumbup
Aaaaaaa, taman san se vratila sa koncerta na Gripama… Bile smo ja i Rockerica, još san upoznala i jednu ludilo ekipu, jednog super lika čiji je prijatelj dobija na izvlačenju propusnicu za backstage i pristup neograničenoj količini piva… A ima li išta važnije od toga?!?! Na koncertu TBF-a ima, al eto, i to je važan segment… party
Tako je dobro bilo, ne znan kako da to opišen ričima… Kako su svi bili uživljeni na Nostalgičnu, skakali na Šareni artikal, urlali na Herojixe, Papilovu, Guzice i sise, Tobogan, Esej, Alles gut, Super gut, UV zrake… A tek starije stvari: Moj um pali, Obračun kod Hakikija, 3-logija jada, Sve se vraća, sve se plaća, Od*eb je lansiran, Malo san maka, Skener, Život je lijep, Slobodan stil…….. Mmmmm… Svaku rič san pivala sa njima, skakala di god se moglo, tresla glavon… smijeh
Na početku se činilo da nema nikog dok je bila predgrupa, prvih uru i po… Šteta, bili su likovi dobri… ST!llnes… Al onda kad su TBF-ovci počeli prašit… Masu svita se skupilo… Barem onoliko koliko na Hladnon Pivu… yes
Bilo je predobro!!!!! Nije mi smetalo ni šta su me čizme polako počele ubijat, ni šta me neko zalija pivon od glave do pete… Ustvari, ostvarija mi se životni san: da se kupan u pivu!!! ŽIVILI!!!!!!! party

00:38 | Komentari (33) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.