četvrtak, 20.04.2006.

Ne da mi se pisat, jer sam obećala nešto veselo... Izgleda da ne mogu ništa šta mi se sviđa takvo napisat... Pa evo nešto šta mi je posla jedan prijatelj već davno... Ja sam se u tome pripoznala... Ne znam kako će te vi... Za one kojima se ne da privodit ili im nije sve jasno, dole je i moj prijevod (ili bar pokušaj prijevoda rolleyes) Inače, Stephen King je i moj najdraži pisac yes


The most important things are the hardest to say. They are the things you get ashamed of, because words diminish them -- words shrink things that seemed limitless when they were in your head to no more than living size when they're brought out. But it's more than that, isn't it? The most important things lie too close to wherever your secret heart is buried, like landmarks to a treasure your enemies would love to steal away. And you may make revelations that cost you dearly only to have people look at you in a funny way, not understanding what you've said at all, or why you thought it was so important that you almost cried while you were saying it. That's the worst, I think. When a secret stays locked within not for want of a teller but for want of an understanding ear.
Stephen King, The Body (Stand By Me)



Najvažnije stvari je najteže izreći. Postoje stvari zbog kojih se posramiš jer ih riječi umanjuju – riječi smanjuju stvari koje su se činile bezgranične kad su bile u tvojoj glavi na najmanju veličinu na kojoj tek preživljavaju kad su iznesene. Ali tu je i više od toga, zar ne? Najvažnije stvari leže najbliže mjestu gdje god je skriveno tvoje tajno srce, kao putokazi blagu koje bi tvoje neprijatelji htjeli ukrasti. I ti bi se mogao otkriti, ali to će te stajati jedino toga što će te ljudi čudno gledati, nimalo ne razumijevajući što si rekao ili zašto si mislio da je to tako važno pa si umalo plakao dok si ti izgovarao. To je najgore, mislim. Kad tajna ostaje zaključana ne zbog želje pripovjedača, već zbog želje za razumijevajućim uhom…


partywave



Which Matrix Character Are You?


Neo


You're Neo. Quiet, mysterious, and somewhat shy. You're a master in all martial arts, no one can beat you up. You're not sure what your purpose in life is, but you might be surprised in the near future...

10:55 | Komentari (28) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.