subota, 18.03.2006.

Nemojte ubiti dijete - sačekajte učitelja

“… ali osjećaj u njegovim sivim očima u kojima se odražavala kao u zrcalu bio je gol u svojoj iskrenosti. U tim zrcalima, ja sam posve lijepa, s osjećajem topline shvati Cordelia. Mnogo su laskavija od onoga gore na zidu. Odsad ću se ogledati samo u njima…“

Ne brinite, samo citat iz knjige koju čitam… I nije ljubić nego SF, nisam 100% pukla…
Nego, ovih 10-ak dana… Ma ništa posebno, ljudi moji, sve glupo… Odnosi sa ljudima oko mene postaju prekomplicirani… Bar s muškima, sa ženskima konačno sve savršeno funkcionira, šta ne mogu virovat…
I ovaj.. Znate onaj Troružica-Snjeguljica-Pepeljuga sindrom..? Ono o princu na bilon konju… Nemojte se smijat! Ja još virujen u to! Samo iman problem… Dva lika su mi rekla da san ja njihov! I to u istom tjednu, samo zbog drukčijih razloga?! Nije li to malo bolesno?! Mislin, nije fer! Ja sam gospa u nevolji! I to u velikoj i sad ka ja njih spašavan?! Ma nek se gone k vragu!!!!!! Dobro, jedan od njih mi je reka i da je on moj Spiderman, a ja Mary Jane… Lik je na svakin skalama glumija da ispaljuje mrižu iz ruke! Ala, isplatija se cili post posvećen tome, ono „Let mi be your Mary Jane!“ A i piva mi je onu pismu „Let me be your hero“ od Iglesiasa… Baza!
Je, znan subota navečer, a ja doma… Ma, tribale smo izać, nego se Šundulja razbolila… Opet… A sljedeće subote ja ne mogu… Već smo se nas 4 iz susjedstva dogovorile otić do jednog brda blizu nas na kojem nikad nismo bile, osim Rockerice… Samo da bude lipo vrime…
Ma ljudi, inače su mi dani bezveze, pokušavan učit, a ono šta i uspijen naučit ne pita me… A to je samo engleski… Nećemo o talijanskom, latinskom, hrvatskom, povijesti, zemljopisu i sličnim lijepim stvarima (primjetila san da koristin književne riči kad se sprdajen?!)… Samo vi uživajte, i mogli bi Kaya stvarno jednon na onu kavu, a mogu i ostali se pridružit iz Splita i okolice ako oće! Napisala bi i broj mobitela ovde, al koja korist kad neću imat love još misec dana.. :-/




What Color Rose are You?




Your a Pink Rose


Congradulations, your a pink rose



21:47 | Komentari (13) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.