utorak, 22.11.2005.

Another day

Evo još jedan dan je prošao i došao... Baš kao i ova 3-4 dana. U mom životu ništa posebno se ne događa, osim što su neki dani malo bolji u odnosu na druge... Eto, recimo, takav je bio današnji. Ekipa oko mene je bila poprilično u dobrom raspoloženju te je to pozitivno utjecalo i na mene. Konačno sam se i dobro nasmijala. Za razliku od prethodnih dana kad sam bila očajno društvo, ljudi su se čak i smijali na moje šale u kojima danas nije bilo ni traga bezobraznosti...
No, shvatila sam da nakon ovog ljeta neke stvari nikad neće biti iste... Moj život se promijenio, i to na gore iako se to onda nije moglo niti naslućivati. Ono što je trebalo biti ljetna ljubav postalo je noćna mora koja mi je (bar dosad) samo uništila život. Nisam više tako naivna djevojčica, život mi više nije ono o čemu sam sanjala, škola mi više nije obrazovna ustanova već mučilište. Svi moji prijatelji su primjetili da više nisam ona stara... Kako jedan debil može uništiti nečiji život?!

20:55 | Komentari (4) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.